Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast kvality v letecké dopravě. První část práce byla věnována obecné charakteristice kvality obchodních společností v letecké dopravě a mezinárodních organizací v civilním letectví. Kde se posléze analyzují evropské předpisy a standardy související s mezinárodním civilním letectvím. Ve druhé části byly popsány vybrané ukazatele kvality letišť a ŘLP, které ji ovlivňují značnou mírou.Třetí část se zabývá analýzou služeb poskytovaných na letištích a poskytovateli řízení letového provozu za pomoc i multikriteriální analýzy.Závěr práce spočívá v zhodnocení dat nasazených systémů hodnocení kvality v letecké dopravě v ČR u provozovatelů řízení letového provozu a letišť. Z výsledků plynou navrhovaná zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on quality of air transport. The first part of the work is devoted to the general characteristics of the quality of airline companies and international civil aviation organizations. Where the European rules are then analyzed and standards related to international civil aviation. The last part deals with the analysis of services provided at airports and air traffic controllers. The conclusion of the thesis is an analysis of the deployment of quality assessment systems in air transport in the Czech Republic to air traffic controllers and airports. The proposed improvements are the result.
air transport; quality of service; regulations; standards
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast kvality v letecké dopravě. První část práce byla věnována obecné charakteristice kvality obchodních společností v letecké dopravě a mezinárodních organizací v civilním letectví. Kde se posléze analyzují evropské předpisy a standardy související s mezinárodním civilním letectvím. Ve druhé části byly popsány vybrané ukazatele kvality letišť a ŘLP, které ji ovlivňují značnou mírou.Třetí část se zabývá analýzou služeb poskytovaných na letištích a poskytovateli řízení letového provozu za pomoc i multikriteriální analýzy.Závěr práce spočívá v zhodnocení dat nasazených systémů hodnocení kvality v letecké dopravě v ČR u provozovatelů řízení letového provozu a letišť. Z výsledků plynou navrhovaná zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on quality of air transport. The first part of the work is devoted to the general characteristics of the quality of airline companies and international civil aviation organizations. Where the European rules are then analyzed and standards related to international civil aviation. The last part deals with the analysis of services provided at airports and air traffic controllers. The conclusion of the thesis is an analysis of the deployment of quality assessment systems in air transport in the Czech Republic to air traffic controllers and airports. The proposed improvements are the result.
air transport; quality of service; regulations; standards
Zásady pro vypracování
Úvod
1) Analýza evropských předpisů a standardů týkajících se jakosti a kvality v civilním letectví zaměřených na letištní služby a služby řízení letového provozu.
2) Analýza nasazení systémů hodnocení kvality v letecké dopravě v ČR u provozovatelů řízení letového provozu a letišť.
3) Návrh na zlepšení kvality poskytovaných služeb pro letiště a letecké společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1) Analýza evropských předpisů a standardů týkajících se jakosti a kvality v civilním letectví zaměřených na letištní služby a služby řízení letového provozu.
2) Analýza nasazení systémů hodnocení kvality v letecké dopravě v ČR u provozovatelů řízení letového provozu a letišť.
3) Návrh na zlepšení kvality poskytovaných služeb pro letiště a letecké společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) PRŮŠA, J. Svět letecké dopravy. Praha: Galileo CEE Service ČR, 2012, 316 s. ISBN 978-80-239-9206-9
(2) NENADÁL, J. a kol., Moderní management jakosti: Principy, postupy, metody. 2008. Ostrava: Management press, 2008, 377 s.ISBN 978-80-7261-186-7
(3) PLURA, J. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 2001. Praha: Computer Press, 2001, 244 s. ISBN 80-7226-543-1
(4) ČSN EN ISO 9001. 3. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, meteorologii a státní zkušebnictví, 2016, 48 s. ISBN 859-0-96-399316-4
Seznam doporučené literatury
(1) PRŮŠA, J. Svět letecké dopravy. Praha: Galileo CEE Service ČR, 2012, 316 s. ISBN 978-80-239-9206-9
(2) NENADÁL, J. a kol., Moderní management jakosti: Principy, postupy, metody. 2008. Ostrava: Management press, 2008, 377 s.ISBN 978-80-7261-186-7
(3) PLURA, J. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 2001. Praha: Computer Press, 2001, 244 s. ISBN 80-7226-543-1
(4) ČSN EN ISO 9001. 3. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, meteorologii a státní zkušebnictví, 2016, 48 s. ISBN 859-0-96-399316-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval s částečnou spolehlivostí.