Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením systému řízení jakosti ve stavební společnosti P O P R spol. s r. o. První tři kapitoly se věnují teoretickým pojmům, které jsou zcela zásadní pro praktickou část. Praktická část práce se nejprve věnuje podniku P O P R spol. s r. o., dále je představen, analyzován a hodnocen systém managementu jakosti v této společnosti podle mezinárodní normy ČSN EN ISO 9001. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení stavu systému managementu jakosti v uvedeném podniku.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the analysis and evaluation of the quality management system in the construction company P O P R R spol. s r. o. The practical part of the thesis is first devoted to the company P O P R R spol. s r. o., then is introduced, analysed and evaluated the quality management system in this company according to the international standard ČSN EN ISO 9001. At the end of the thesis there are suggestions for improvement of the quality management system in the company.
Klíčová slova
jakost, management systému jakosti, zákazník, ISO normy
Klíčová slova v angličtině
Quality, quality management system, customer, ISO standards
Rozsah průvodní práce
77 s., 2 s. přílohy
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením systému řízení jakosti ve stavební společnosti P O P R spol. s r. o. První tři kapitoly se věnují teoretickým pojmům, které jsou zcela zásadní pro praktickou část. Praktická část práce se nejprve věnuje podniku P O P R spol. s r. o., dále je představen, analyzován a hodnocen systém managementu jakosti v této společnosti podle mezinárodní normy ČSN EN ISO 9001. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení stavu systému managementu jakosti v uvedeném podniku.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the analysis and evaluation of the quality management system in the construction company P O P R R spol. s r. o. The practical part of the thesis is first devoted to the company P O P R R spol. s r. o., then is introduced, analysed and evaluated the quality management system in this company according to the international standard ČSN EN ISO 9001. At the end of the thesis there are suggestions for improvement of the quality management system in the company.
Klíčová slova
jakost, management systému jakosti, zákazník, ISO normy
Klíčová slova v angličtině
Quality, quality management system, customer, ISO standards
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení systému řízení jakosti ve vybraném podniku a shrnutí získaných poznatků. V případě potřeby specifikovat doporučení pro zlepšení stavu.
Osnova:
- Základní pojmy k problematice jakosti a managementu.
- Problematika systému řízení jakosti.
- ISO normy.
- Analýza systému řízení jakosti ve vybraném podniku.
- Doporučení pro zlepšení dosavadního stavu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení systému řízení jakosti ve vybraném podniku a shrnutí získaných poznatků. V případě potřeby specifikovat doporučení pro zlepšení stavu.
Osnova:
- Základní pojmy k problematice jakosti a managementu.
- Problematika systému řízení jakosti.
- ISO normy.
- Analýza systému řízení jakosti ve vybraném podniku.
- Doporučení pro zlepšení dosavadního stavu.
Seznam doporučené literatury
BARSALOU, Matthew A. The quality improvement field guide: achieving and maintaining value in your organization. 1st ed. New York: CRC Press/Taylor & Francis Group, 2016. 187 p. ISBN 978-1-4987-4574-1
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. 1.vyd. Praha: Ekopress, 2015. 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
ČASTORÁL, Zdeněk. Management kvality a výkonnosti. 1.vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. 140 s. ISBN 978-80-7452-101-0.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. 1.vyd. Praha: Management Press, 2018. 366 s. ISBN 978-80-7261-561-2.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit? 1.vyd. Praha: Management Press, 2016, 302 s. ISBN 978-80-7261-426-4.
Seznam doporučené literatury
BARSALOU, Matthew A. The quality improvement field guide: achieving and maintaining value in your organization. 1st ed. New York: CRC Press/Taylor & Francis Group, 2016. 187 p. ISBN 978-1-4987-4574-1
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. 1.vyd. Praha: Ekopress, 2015. 160 s. ISBN 978-80-87865-20-0.
ČASTORÁL, Zdeněk. Management kvality a výkonnosti. 1.vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2015. 140 s. ISBN 978-80-7452-101-0.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. 1.vyd. Praha: Management Press, 2018. 366 s. ISBN 978-80-7261-561-2.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit? 1.vyd. Praha: Management Press, 2016, 302 s. ISBN 978-80-7261-426-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil členy komise se svou diplomovou prací na téma: Analýza a hodnocení systému řízení jakosti ve vybraném podniku.
Student odpověděl na otázky vedoucího práce a oponenta:
1.V závěru práce doporučujete častější prozkoumávání systému managementu jakosti v podniku, můžete toto Vaše doporučení specifikovat?
2.Jak by autor dokumentoval cyklus PDCA libovolného procesu ve vybraném podniku?
3.Nechť autor popíše aplikaci metody 5S na příkladu kteréhokoli pracoviště (stavba, dílna, kancelář) ve vybraném podniku.
Komise položila otázky:
Navrhujete nové modernější stroje, je vaše doporučení opřeno o finanční analýzu?
Vytknuta formální úprava citací.
Student na otázky odpověděl.