Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with product marketing analysis focused on the MX product line in the company Kästle CZ, a.s. The first part of the work deals with the basic concepts related to the problem. The second part of the work contains a presentation of the company and marketing research. The final part of the work included analyzes, evaluation of the obtained data and compilation of a possible proposal for the company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, marketingová analýza, marketingové šetření, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, product, marketing analysis, marketing investigation, marketing research
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou produktu zaměřenou na výrobkovou řadu MX ve společnosti Kästle CZ, a.s. V první části práce jsou rozebrány základní pojmy související s řešenou problematikou. Druhá část práce obsahuje představení společnosti a marketingové šetření. Na závěr jsou provedeny analýzy, vyhodnocení získaných dat a sestavení možného návrhu pro společnost.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with product marketing analysis focused on the MX product line in the company Kästle CZ, a.s. The first part of the work deals with the basic concepts related to the problem. The second part of the work contains a presentation of the company and marketing research. The final part of the work included analyzes, evaluation of the obtained data and compilation of a possible proposal for the company.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, produkt, marketingová analýza, marketingové šetření, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, product, marketing analysis, marketing investigation, marketing research
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést marketingovou analýzu vybraného produktu zkoumané společnosti.
Osnova:
- Základní pojmy.
- Charakteristika a analýza zvolené organizace.
- Realizace marketingového šetření.
- Vyhodnocení získaných dat.
- Shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést marketingovou analýzu vybraného produktu zkoumané společnosti.
Osnova:
- Základní pojmy.
- Charakteristika a analýza zvolené organizace.
- Realizace marketingového šetření.
- Vyhodnocení získaných dat.
- Shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. Praxe manažera.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Brno: Computer Press, 2003. Praxe manažera.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP "Marketingová analýza produktu", otázka dle posudku:
1. Na str. 39 komentuje autorka malé povědomí o testovacích centrech a zároveň případný zájem respondentů. Jak by bylo možné tato centra využít k propagaci produktu a kterou část sortimentu by bylo vhodné takto propagovat?