Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teorii z oblasti marketingu služeb a segmentace trhu, dále popisuje danou společnost a analyzuje komunikační mix. Výsledky jsou použity k vytvoření návrhu na změny komunikačního mixu společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the communication mix of the company. The thesis contains a basic theory in the field of service marketing and market segmentation, further describes the company and analyzes the communication mix. The results are used to create a proposal for changes in the company's communication mix.
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, segmentace trhu, komunikační mix, dotazníkové šetření, analýza konkurence, Porterův model pěti sil, PEST analýza, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, market segmentation, communication mix, questionnaire survey, competition analysis, Porter's five forces framework, PEST analysis, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teorii z oblasti marketingu služeb a segmentace trhu, dále popisuje danou společnost a analyzuje komunikační mix. Výsledky jsou použity k vytvoření návrhu na změny komunikačního mixu společnosti.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the communication mix of the company. The thesis contains a basic theory in the field of service marketing and market segmentation, further describes the company and analyzes the communication mix. The results are used to create a proposal for changes in the company's communication mix.
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, segmentace trhu, komunikační mix, dotazníkové šetření, analýza konkurence, Porterův model pěti sil, PEST analýza, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, market segmentation, communication mix, questionnaire survey, competition analysis, Porter's five forces framework, PEST analysis, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je v rámci zvoleného podnikatelského subjektu analyzovat a navrhnout komunikační strategii.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zvoleného podniku.
- Analýza komunikačního mixu.
- Vyhodnocení a návrhy na změny.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je v rámci zvoleného podnikatelského subjektu analyzovat a navrhnout komunikační strategii.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zvoleného podniku.
- Analýza komunikačního mixu.
- Vyhodnocení a návrhy na změny.
Seznam doporučené literatury
KUNČAR, Slavomil. Marketing pro všechny: marketing spolehlivá cesta k úspěšnému podnikání. Krnov: Slakun, s.a.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 3. vydání. Prostějov: Computer Media, 2015.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. V Praze: C.H. Beck, 2015. Beckovy ekonomické učebnice.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018.
Seznam doporučené literatury
KUNČAR, Slavomil. Marketing pro všechny: marketing spolehlivá cesta k úspěšnému podnikání. Krnov: Slakun, s.a.
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 3. vydání. Prostějov: Computer Media, 2015.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert.
TAHAL, Radek. Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu. V Praze: C.H. Beck, 2015. Beckovy ekonomické učebnice.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Marketing finančně-poradenských institucí. Cílem práce je v rámci zvoleného podnikatelského subjektu analyzovat a navrhnout komunikační strategii.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Co vnímá autor za nejslabší a naopak nejsilnější stránku komunikačního mixu ve zkoumané společnosti a proč?
Je možné tuto silnou stránku využít při cílení na zákaznický segment - mladí lidé 15 - 30?
Seznámil autor zástupce společnosti se svými návrhy? Jaká byla jejich reakce?
Student nesplnil deklarovaný cíl bakalářské práce. Chybí definování výchozího pojmu - komunikační strategie, chybí její detailní teoretické vymezení. Práce neobsahuje analýzu komunikační strategie vybrané společnosti. Práce obsahuje neodborné formulace a pravopisné chyby. Špatně jsou uvedeny formální náležitosti (fakulta, ústav, datum o prohlášení studenta).