Tato práce se zabývá komunikační strategií podniku. V práci je vysvětlena základní problematika a související pojmy. S tvorbou nové komunikační strategie též souvisí poznání situace, v jaké se společnost nachází. K tomuto účelu byly využity analýzy okolí podniku. Dále práce obsahuje poznatky o komunikačním mixu jako součásti marketingového mixu. Na závěr byla vytvořena propagační kampaň pro nový koncept bezobalového prodeje popisované společnosti.
Anotace v angličtině
This work deals with the communication strategy of the company. The thesis explains the basic issues and related concepts. The creation of a new communication strategy is also related to the knowledge of the situation in which the company finds itself. For this purpose, analyzes of the company's surroundings were used. Furthermore, the work contains knowledge about the communication mix as a part of the marketing mix. In conclusion a promotional campaign was created for a new concept of package free sales of the described company.
Tato práce se zabývá komunikační strategií podniku. V práci je vysvětlena základní problematika a související pojmy. S tvorbou nové komunikační strategie též souvisí poznání situace, v jaké se společnost nachází. K tomuto účelu byly využity analýzy okolí podniku. Dále práce obsahuje poznatky o komunikačním mixu jako součásti marketingového mixu. Na závěr byla vytvořena propagační kampaň pro nový koncept bezobalového prodeje popisované společnosti.
Anotace v angličtině
This work deals with the communication strategy of the company. The thesis explains the basic issues and related concepts. The creation of a new communication strategy is also related to the knowledge of the situation in which the company finds itself. For this purpose, analyzes of the company's surroundings were used. Furthermore, the work contains knowledge about the communication mix as a part of the marketing mix. In conclusion a promotional campaign was created for a new concept of package free sales of the described company.
Cílem práce je návrh komunikační strategie pro vybraný e-shop, s důrazem na využití nástrojů on-line marketingu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zvoleného podniku a jeho současné komunikační strategie.
- Návrh nové komunikační strategie.
- Závěr a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh komunikační strategie pro vybraný e-shop, s důrazem na využití nástrojů on-line marketingu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zvoleného podniku a jeho současné komunikační strategie.
- Návrh nové komunikační strategie.
- Závěr a doporučení.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014.
KAWASAKI, Guy. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible, 2017.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada).
.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014.
KAWASAKI, Guy. Umění sociálních médií: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible, 2017.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada).
.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP ''On-line marketing e-shopů'', otázka dle posudku:
1. Autor v závěru práce uvádí, že se jim podařilo dostat do soutěže Start-Up TUL2020, jak jim tato soutěž pomohla v dalších marketingových aktivitách?