Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation.
Klíčová slova
značka, pozice značky, image, online komunikace, archetypy
Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení značky na trh v konkrétní společnosti. V první části jsou definované pojmy vztahující se k interpretaci a komunikaci značky. V další části je představena společnost a následně provedena analýza stávající situace na trhu. Tyto informace jsou využity pro postup a komunikaci při zavedení nové značky na trh a jejího vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on introduction of the brand on the market in the company. The first part defines the terms related to interpretation and communication of the brand. The next part introduces the company and then analyses the current market situation. This information is used for the process and communication in introducing a new brand to the market and its evaluation.
Klíčová slova
značka, pozice značky, image, online komunikace, archetypy
Cílem práce je popsat stávající situaci na trhu a navrhnout postupné kroky při zavádění nové značky.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza stávající situace na trhu.
- Postup a komunikace při zavedení značky.
- Vyhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popsat stávající situaci na trhu a navrhnout postupné kroky při zavádění nové značky.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza stávající situace na trhu.
- Postup a komunikace při zavedení značky.
- Vyhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Přeložil Jiří FADRNÝ. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3529-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-693-7. Monografie.
SMILANSKY, Shaz. Experiential marketing: a practical guide to interactive brand experiences. Second Edition. New York: Kogan Page, 2018. ISBN 978-0-7494-8096-7.
Seznam doporučené literatury
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Přeložil Jiří FADRNÝ. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3529-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOUDELKA, Jan. Spotřebitelé a marketing. V Praze: C.H. Beck, 2018. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-693-7. Monografie.
SMILANSKY, Shaz. Experiential marketing: a practical guide to interactive brand experiences. Second Edition. New York: Kogan Page, 2018. ISBN 978-0-7494-8096-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP ''Zavedení značky na trh'', otázka vedoucí DP:
1. Jak vnímáte celkovou komunikaci zkoumané společnosti a v čem vidíte její slabé stránky? V čen naopak je její komunikace silná?
Studentka na otázku reagovala.
Otázky oponentky DP:
1. Objasněte prosím, jakým způsobem jste spolupracovala se společností Mlékárna Hlinsko, a.s. při zpracování praktické části Vaší diplomové práce.
2. V kapitole 4.5 Vyhodnocení uvádíte: V poslední části autorka porovnává vlastní postupy při tvorbě komunikace značky a jednotlivé kroky Mlékárny Hlinsko a. s.'' Proč se v práci nezabýváte tím, jaké jsou běžně kroky Mlékárny Hlinsko a.s. při zavádění nové značky a proč si myslíte, že Váš postup je lepší?