Bakalářská práce navrhuje vhodné způsoby zapojení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře. Na konkrétních příkladech uvádí zavedení navigace do prostředí fiktivního podniku, přínosy pro podnik a na závěr je uvedeno doporučení pro cestovní kancelář.
Anotace v angličtině
This thesis suggests ways use of navigation technologies into a travel agency. This thesis shows how fictive company can use these technologies at specific examples and shows what benefits it gives to company. Recommendation for travel agency is at the end of thesis.
Klíčová slova
Navigační technologie, GPS, cestovní kancelář, náklady
Bakalářská práce navrhuje vhodné způsoby zapojení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře. Na konkrétních příkladech uvádí zavedení navigace do prostředí fiktivního podniku, přínosy pro podnik a na závěr je uvedeno doporučení pro cestovní kancelář.
Anotace v angličtině
This thesis suggests ways use of navigation technologies into a travel agency. This thesis shows how fictive company can use these technologies at specific examples and shows what benefits it gives to company. Recommendation for travel agency is at the end of thesis.
Klíčová slova
Navigační technologie, GPS, cestovní kancelář, náklady
Cílem práce je na konkrétním příkladu navrhnout vhodné způsoby zapojení navigačních technologií do práci cestovní kanceláře. Na základě realizovaného příkladu budou identifikovány přínosy využití navigačních technologií pro danou firmu.
Osnova:
- Charakteristika navigačních technologií.
- Prostředí cestovní kanceláře.
- Příklady zapojení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře.
- Zhodnocení přínosů zavedení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na konkrétním příkladu navrhnout vhodné způsoby zapojení navigačních technologií do práci cestovní kanceláře. Na základě realizovaného příkladu budou identifikovány přínosy využití navigačních technologií pro danou firmu.
Osnova:
- Charakteristika navigačních technologií.
- Prostředí cestovní kanceláře.
- Příklady zapojení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře.
- Zhodnocení přínosů zavedení navigačních technologií v práci cestovní kanceláře.
Seznam doporučené literatury
KOCMANOVÁ, A. Ekonomické řízení podniku. Praha: Linde Praha, 2013. 358 s. Monografie (Linde). ISBN 978-80-7201-932-8.
LONGLEY, P., A. Geographic information systems and science. Chichester, 2001. 560 s. ISBN 978-0470721445.
HOJGR, R., STANKOVIČ., J. GPS: praktická uživatelská příručka. Brno: Computer Press, 2007. 221 s. ISBN 978-80-251-1734-7.
POMPUROVÁ, K. Řízení provozu cestovních kanceláří. Praha: Idea servis, 2013. 191 s. ISBN 978-80-85970-80-7.
PALATKOVÁ, M. Management cestovních kanceláří a agentur. Praha: Grada, 2013. 224 s. ISBN 978-80-247-3751-5.
RAPANT, P. Družicové polohové systémy. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2002. 220 s. ISBN 80-248-0124-8.
STEINER, I., ČERNÝ, J. GPS od A do Z. 3., aktualiz. vyd. Praha: eNAV, 2004. 220 s. ISBN 80-239-3314-0.
Seznam doporučené literatury
KOCMANOVÁ, A. Ekonomické řízení podniku. Praha: Linde Praha, 2013. 358 s. Monografie (Linde). ISBN 978-80-7201-932-8.
LONGLEY, P., A. Geographic information systems and science. Chichester, 2001. 560 s. ISBN 978-0470721445.
HOJGR, R., STANKOVIČ., J. GPS: praktická uživatelská příručka. Brno: Computer Press, 2007. 221 s. ISBN 978-80-251-1734-7.
POMPUROVÁ, K. Řízení provozu cestovních kanceláří. Praha: Idea servis, 2013. 191 s. ISBN 978-80-85970-80-7.
PALATKOVÁ, M. Management cestovních kanceláří a agentur. Praha: Grada, 2013. 224 s. ISBN 978-80-247-3751-5.
RAPANT, P. Družicové polohové systémy. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2002. 220 s. ISBN 80-248-0124-8.
STEINER, I., ČERNÝ, J. GPS od A do Z. 3., aktualiz. vyd. Praha: eNAV, 2004. 220 s. ISBN 80-239-3314-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP "Využití navigačních technologií v prostředí cestovní kanceláře", otázka dle posudku:
1. Student práci pravidelně konzultoval, proto k práci mám pouze jednu otázku. Která z popisovaných technologií nasazených v práci cestovní kanceláře je v současnosti nejprodávanější?
Student na otázku vedoucího reagoval. Nicméně, v teoretické části jsou některé závažné chyby, jako například konstukce VZZ. Chybí výběr vhodné strategie vyplývající ze SWOT analýzy. Jednotlivé kapitoly BP na sebe logicky nenavazují. V práci není vyvolaná potřeba řešení dané problematiky.