Bakalářská práce se zabývá kvalitou komunikace CSR aktivit u vybraných firem. Je rozdělena do pěti kapitol. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy spojené s problematikou CSR a komunikačními prostředky. Poté jsou charakterizovány vybrané bankovní instituce a následuje analýza pomocí sekundárních zdrojů. Výsledkem práce je zhodnocení průzkumu, ze kterého vyplývá, že obě společnosti jsou odpovědné ve svých CSR aktivitách a komunikují se svými stakeholders.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the quality of communication of CSR activities in the selected companies and is separated into five chapters. Firstly the the bachelor thesis is focused on the issues aasociated with CSR and communication instruments. Second part is characterizing the banking sector through the secondary sources. Evaluation of the survey shows that both companies are responsible in their CSR activities and communicate with their stakeholders.
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, CSR, definice, triple-bottom-line, stakeholders, sociální pilíř, ekonomický pilíř, enviromentální pilíř, komunikace CSR aktivit, analýza
Klíčová slova v angličtině
corporate social responsibility, CSR, definitions, triple-bottom-line, stakeholders, social pillar, economic pillar, environmental pillar, communication of CSR, analysis
Rozsah průvodní práce
76
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá kvalitou komunikace CSR aktivit u vybraných firem. Je rozdělena do pěti kapitol. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy spojené s problematikou CSR a komunikačními prostředky. Poté jsou charakterizovány vybrané bankovní instituce a následuje analýza pomocí sekundárních zdrojů. Výsledkem práce je zhodnocení průzkumu, ze kterého vyplývá, že obě společnosti jsou odpovědné ve svých CSR aktivitách a komunikují se svými stakeholders.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the quality of communication of CSR activities in the selected companies and is separated into five chapters. Firstly the the bachelor thesis is focused on the issues aasociated with CSR and communication instruments. Second part is characterizing the banking sector through the secondary sources. Evaluation of the survey shows that both companies are responsible in their CSR activities and communicate with their stakeholders.
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, CSR, definice, triple-bottom-line, stakeholders, sociální pilíř, ekonomický pilíř, enviromentální pilíř, komunikace CSR aktivit, analýza
Klíčová slova v angličtině
corporate social responsibility, CSR, definitions, triple-bottom-line, stakeholders, social pillar, economic pillar, environmental pillar, communication of CSR, analysis
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě provedené analýzy zhodnotit kvalitu komunikace CSR aktivit u vybraných firem.
Osnova:
- Vymezení metod zpracování bakalářské práce.
- Teoretická východiska společenské odpovědnosti firem.
- Metodologie provedeného šetření.
- Analýza komunikace CSR aktivit u vybraných firem.
- Shrnutí výsledků a návrhy pro zlepšení.
- Formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je na základě provedené analýzy zhodnotit kvalitu komunikace CSR aktivit u vybraných firem.
Osnova:
- Vymezení metod zpracování bakalářské práce.
- Teoretická východiska společenské odpovědnosti firem.
- Metodologie provedeného šetření.
- Analýza komunikace CSR aktivit u vybraných firem.
- Shrnutí výsledků a návrhy pro zlepšení.
- Formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
BEAL, B. D. Corporate Social Responsibility: Definition, Core Issues, and Recent Developments. Tyler: SAGE Publications, 2014. ISBN 978-1-4522-9156-7.
JONES, D. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. Praha: Management Press, 2014. ISBN 978-80-7261-269-7.
KAŠPAROVÁ, K. a V. KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4480-3.
KUNZ, V. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0.
ZADRAŽILOVÁ, Dana. Společenská odpovědnost podniků: transparentnost a etika podnikání. 1. vydání. Praha, 2010, 167 s. ISBN 978-80-7400-192-5.
Seznam doporučené literatury
BEAL, B. D. Corporate Social Responsibility: Definition, Core Issues, and Recent Developments. Tyler: SAGE Publications, 2014. ISBN 978-1-4522-9156-7.
JONES, D. Společensky odpovědné chování se firmám vyplácí. Praha: Management Press, 2014. ISBN 978-80-7261-269-7.
KAŠPAROVÁ, K. a V. KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4480-3.
KUNZ, V. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0.
ZADRAŽILOVÁ, Dana. Společenská odpovědnost podniků: transparentnost a etika podnikání. 1. vydání. Praha, 2010, 167 s. ISBN 978-80-7400-192-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza komunikace CSR aktivit u vybraných firem. Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy zhodnotit kvalitu komunikace CSR aktivit u vybraných firem.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Zdůvodněte, proč byly pro provedení analýzy komunikace CSR aktivit vybrány právě Komerční banka a Československá obchodní banka.
Jak byste zhodnotila CSR aktivit obou zkoumaných bank v kontextu jejich vize a mise?