Tato práce je zaměřena na systémy řízení jakosti, zejména na normy ISO, model TQM, model Excelence EFQM a audity a certifikace.
Další část pojednává o systému řízení kvality ve firmě Škoda Auto, a. s., koncipované na bázi tří systémů. Firma využívá pro zajištění kvality metodu QFD, která je v této práci také obsažena. Následně je zde vyhodnocena anketa zaměřená na spokojenost zákazníků s výrobky firmy Škoda. Na základě výsledků ankety jsou navrženy principy řešení směřující k nápravě nedostatků.
Anotace v angličtině
This work is focused on system of quality control, especialy on ISO standards, TQM model, Excelence model EFQM, audits and certifications.
The next part deals with system of quality control in Škoda Auto, a. s. based on three main systéme. This company uses to ensure quality also QFD Metod, which is also concerned in this work. Consequently there is analysed output of questionnaire focused on customers satisfaction with Škoda Auto products. On the basis of questionnaire´s output there are same recommendations that should lead to deal with drawbachs.
Klíčová slova
systém řízení kvality, normy ISO, model TQM, model Excelence EFQM
Klíčová slova v angličtině
system of quality, ISO standards, TQM model, Excelence model EFQM
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na systémy řízení jakosti, zejména na normy ISO, model TQM, model Excelence EFQM a audity a certifikace.
Další část pojednává o systému řízení kvality ve firmě Škoda Auto, a. s., koncipované na bázi tří systémů. Firma využívá pro zajištění kvality metodu QFD, která je v této práci také obsažena. Následně je zde vyhodnocena anketa zaměřená na spokojenost zákazníků s výrobky firmy Škoda. Na základě výsledků ankety jsou navrženy principy řešení směřující k nápravě nedostatků.
Anotace v angličtině
This work is focused on system of quality control, especialy on ISO standards, TQM model, Excelence model EFQM, audits and certifications.
The next part deals with system of quality control in Škoda Auto, a. s. based on three main systéme. This company uses to ensure quality also QFD Metod, which is also concerned in this work. Consequently there is analysed output of questionnaire focused on customers satisfaction with Škoda Auto products. On the basis of questionnaire´s output there are same recommendations that should lead to deal with drawbachs.
Klíčová slova
systém řízení kvality, normy ISO, model TQM, model Excelence EFQM
Klíčová slova v angličtině
system of quality, ISO standards, TQM model, Excelence model EFQM
Zásady pro vypracování
1. úvod - vývoj a vymezení pojmu jakosti
2. Management jakosti
3. Koncepce managementu jakosti na bázi norem ISO
4. Total Quality Management - TQM
5. Praktická část - analýza systému řízejí jakosti v podniku (Škoda Auto)
6. Závěry a doporučení
Zásady pro vypracování
1. úvod - vývoj a vymezení pojmu jakosti
2. Management jakosti
3. Koncepce managementu jakosti na bázi norem ISO
4. Total Quality Management - TQM
5. Praktická část - analýza systému řízejí jakosti v podniku (Škoda Auto)
6. Závěry a doporučení
Seznam doporučené literatury
DONNELLY, JR., James H., GIBSON, James L., IVANCEVICH, John M. Management. Alena Pfeiferová. Praha 7 : Grada Publishing, a. s., 1997. 824 s. ISBN 80-7169-422-3.
BOARDMAN, P.J. Operations Management. Tom Tucker. New Jersey 07458 : Pearson Education, INC, c2004. 812 s. ISBN 0-13-120974-4.
VDA 6.1 : Management jakosti v automobilovém průmyslu. 3. přeprac. vyd. Praha 1 : Copyright, 1996. 222 s. ISBN 80-02-01114-7.
VEBER, Jaromír, HůLOVÁ, Marie, PLÁŠKOVÁ, Alena. Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce : Legislativa systémy, metody praxe. Praha 3 : Management Press, 2006. 358 s. ISBN 80-7261-146-1.
NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. Praha 3 : Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7261-110-0.
Příručka integrovaného systému řízení ŠkodaAuto[online).[2004][cit.2006-09-11]. Dostupný z WWW:.
Seznam doporučené literatury
DONNELLY, JR., James H., GIBSON, James L., IVANCEVICH, John M. Management. Alena Pfeiferová. Praha 7 : Grada Publishing, a. s., 1997. 824 s. ISBN 80-7169-422-3.
BOARDMAN, P.J. Operations Management. Tom Tucker. New Jersey 07458 : Pearson Education, INC, c2004. 812 s. ISBN 0-13-120974-4.
VDA 6.1 : Management jakosti v automobilovém průmyslu. 3. přeprac. vyd. Praha 1 : Copyright, 1996. 222 s. ISBN 80-02-01114-7.
VEBER, Jaromír, HůLOVÁ, Marie, PLÁŠKOVÁ, Alena. Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce : Legislativa systémy, metody praxe. Praha 3 : Management Press, 2006. 358 s. ISBN 80-7261-146-1.
NENADÁL, Jaroslav. Měření v systémech managementu jakosti. Praha 3 : Management Press, 2004. 335 s. ISBN 80-7261-110-0.
Příručka integrovaného systému řízení ŠkodaAuto[online).[2004][cit.2006-09-11]. Dostupný z WWW:.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jak vidíte souvislost jakostního a marketingového řízení ?
Který současný problém zvýšení jakosti výrobků Škoda Auto považujete za rozhodující ?