Bakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The work focuses on the question of marketing in tourism. It contains marketing research of a travel agency. This survey is performed on the basis of situation analysis, SWOT analysis, PESTE analysis and analysis of marketing mix tools.
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The work focuses on the question of marketing in tourism. It contains marketing research of a travel agency. This survey is performed on the basis of situation analysis, SWOT analysis, PESTE analysis and analysis of marketing mix tools.
Cílem práce je analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bude i vlastní šetření autora v konkrétním zařízení cestovního ruchu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zkoumaného odvětví
- Specifika marketingového mixu zvoleného podniku.
- Návrh změny vybraných marketingových násrojů.
- Zhodnocení výsledků.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bude i vlastní šetření autora v konkrétním zařízení cestovního ruchu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zkoumaného odvětví
- Specifika marketingového mixu zvoleného podniku.
- Návrh změny vybraných marketingových násrojů.
- Zhodnocení výsledků.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Marketingové strategie. Praha : Idea Servis, 2014. 104 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2015, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha : Grada Publishing, 2013. 256 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8. VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M.: Základy cestovního ruchu. Brno 2006, 164 s. ISBN 80-210-4205-2.
Seznam doporučené literatury
HORÁKOVÁ, H. Marketingové strategie. Praha : Idea Servis, 2014. 104 s. ISBN 978-80-85970-81-4.
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno : Computer Press, 2015, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, M. Základy marketingu. Praha : Grada Publishing, 2013. 256 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Manažer. ISBN 978-80-247-5037-8. VYSTOUPIL, J., ŠAUER, M.: Základy cestovního ruchu. Brno 2006, 164 s. ISBN 80-210-4205-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingový mix na příkladu daného zařízení cestovního ruchu. Cílem této práce je analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bude i vlastní šetření autorky v konkrétním zařízení cestovního ruchu.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
V 7. kapitole navrhujete dané cestovní kanceláři určitá doporučení. Co považujete za zcela dominantní ve změně marketingu cestovní kanceláře do budoucna?
}
Jak vnímáte roli státu v krizových situacích, které mohou pro cestovní ruch v budoucnosti ještě dále nastávat?
}
Jak jste statisticky vyhodnocovala stanovené hypotézy ve své práci?