Cílem práce je analyzovat spokojenost pracovníků v zaměstnání. Teoretickou částí je zobrazení pojmů souvisejících s managementem, podnikáním a odměňováním zaměstnanců. Praktickou částí je popsání vybraných podniků, představení jejich situace a detailní analýzy každého podniku. Ve výzkumné části jsou popsány hypotézy a závěrem zobrazení ideálního podniku pro zaměstnání.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is analyze satisfaction of emloyees in employment. Teoretical part explains the concepts about management, entepreneurship and remuneration of employees for their work. Practical part is a description of selected companies, presentation of their situation and detailed analysis of each company. In the reseach are described the hypotheses and in conclusion is "ideal" company for employment.
Klíčová slova
Management, motivace, spokojenost, živnostník, organizace
Cílem práce je analyzovat spokojenost pracovníků v zaměstnání. Teoretickou částí je zobrazení pojmů souvisejících s managementem, podnikáním a odměňováním zaměstnanců. Praktickou částí je popsání vybraných podniků, představení jejich situace a detailní analýzy každého podniku. Ve výzkumné části jsou popsány hypotézy a závěrem zobrazení ideálního podniku pro zaměstnání.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma thesis is analyze satisfaction of emloyees in employment. Teoretical part explains the concepts about management, entepreneurship and remuneration of employees for their work. Practical part is a description of selected companies, presentation of their situation and detailed analysis of each company. In the reseach are described the hypotheses and in conclusion is "ideal" company for employment.
Klíčová slova
Management, motivace, spokojenost, živnostník, organizace
Cílem práce je analyzovat spokojenost pracovníků v zaměstnání. Analýza se zaměří na rozdílnost spokojenosti s prací, pracovním výkonem, ohodnocením, odměnami atd. v různých typech organizací. Dále pak analýza jiných způsobů satisfakce, kterou by ocenili, aby jejich práce byla kvalitnější a sami tak byli spokojenější.
Osnova:
- Základní pojmy v oblasti podnikání a managementu
- Teoretické podklady pro spokojenost zaměstnanců, odměňování, motivace a další
- Analýza spokojenosti zaměstnanců
- Popis vybraných podniků a organizací
- Analýzy spokojenosti ve vybraných podnicích
- Závěrečné doporučení v oblasti odměňování
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat spokojenost pracovníků v zaměstnání. Analýza se zaměří na rozdílnost spokojenosti s prací, pracovním výkonem, ohodnocením, odměnami atd. v různých typech organizací. Dále pak analýza jiných způsobů satisfakce, kterou by ocenili, aby jejich práce byla kvalitnější a sami tak byli spokojenější.
Osnova:
- Základní pojmy v oblasti podnikání a managementu
- Teoretické podklady pro spokojenost zaměstnanců, odměňování, motivace a další
- Analýza spokojenosti zaměstnanců
- Popis vybraných podniků a organizací
- Analýzy spokojenosti ve vybraných podnicích
- Závěrečné doporučení v oblasti odměňování
Seznam doporučené literatury
ARNOLD, Frank. Management: učíme se od těch nejlepších. Přeložil Alena NOVÁKOVÁ. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-732-2.
BLAŽEK, Ladislav. Management: organizování, rozhodování, ovlivňování. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Expert. ISBN 978-80-247-4429-2.
DONNELLY, James H., James L. GIBSON a John M. IVANCEVICH. Management. Praha: Grada, 1997. ISBN 80-7169-422-3.
EVANGELU, Jaroslava Ester. Rozvoj a motivace zaměstnanců v malé a střední firmě. Ostrava: Key Publishing, 2013. Monografie. ISBN 978-80-7418-198-6.
MARCIANO, Paul L. Carrots and sticks don't work. McGraw-Hill Education - Europe, 2010. Monografie. ISBN 978-00-7171-401-3
Seznam doporučené literatury
ARNOLD, Frank. Management: učíme se od těch nejlepších. Přeložil Alena NOVÁKOVÁ. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-732-2.
BLAŽEK, Ladislav. Management: organizování, rozhodování, ovlivňování. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. Expert. ISBN 978-80-247-4429-2.
DONNELLY, James H., James L. GIBSON a John M. IVANCEVICH. Management. Praha: Grada, 1997. ISBN 80-7169-422-3.
EVANGELU, Jaroslava Ester. Rozvoj a motivace zaměstnanců v malé a střední firmě. Ostrava: Key Publishing, 2013. Monografie. ISBN 978-80-7418-198-6.
MARCIANO, Paul L. Carrots and sticks don't work. McGraw-Hill Education - Europe, 2010. Monografie. ISBN 978-00-7171-401-3
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP ''Výzkum spokojenosti zaměstnanců v různých typech organizací'', otázky vedoucího práce:
1. Jak přijaly podniky výsledky analýzy, a ví autorka, jak s nimi naložily?
2. Co by autorka doporučila podnikům při zjišťování interní spokojenosti pracovníků?
Otázky oponentky DP:
1. Jak by autorka shrnula a zobecnila doporučení jednotlivým podnikům?
2. Budou podniky její doporučení využívat?
Otázky a náměty z rozpravy:
Jaký je rozdíl mezi motivací a stimulací zaměstnanců?
Jaké faktory spokojenosti jste vymezila v teoretické části?
Sledovala jste vztah spokojenosti a produktivity zaměstnanců?