Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na internetu vybraného podniku - ve společnosti Mamtextile s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem metrového textilu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní metody internetové reklamy. V praktické části je vypracována analýza internetové reklamy ve společnosti Mamtextile s.r.o. a návrh k jejímu zefektivnění.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on internet advertising of the selected company - Mamtextile s.r.o. The company is focused on the retail sale of fabric by the metre. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Firstly, the basic methods of internet advertising are defined in the theoretical part. After that, an analysis of internet advertising in Mamtextile s.r.o. and a proposal to make it more effective is described in the practical part.
Internet advertising, internet, marketing, Mamtextile s.r.o.
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu na internetu vybraného podniku - ve společnosti Mamtextile s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem metrového textilu. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány základní metody internetové reklamy. V praktické části je vypracována analýza internetové reklamy ve společnosti Mamtextile s.r.o. a návrh k jejímu zefektivnění.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on internet advertising of the selected company - Mamtextile s.r.o. The company is focused on the retail sale of fabric by the metre. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Firstly, the basic methods of internet advertising are defined in the theoretical part. After that, an analysis of internet advertising in Mamtextile s.r.o. and a proposal to make it more effective is described in the practical part.
Internet advertising, internet, marketing, Mamtextile s.r.o.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: popsat, jak lze reklamovat nabídku firem na internetu, co je cílená reklama na zákazníka a jakými prostředky se realizuje. Pro vybranou firmu analyzovat systém její reklamy na internetu, posoudit náklady a výslednou efektivitu, popř. uvést svá doporučení.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Princip a charakteristika reklamy na internetu.
- Analýza systému reklamy na internetu vybraného podniku.
- Návrhy a doporučení k zefektivnění účinku reklamy daného podniku.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: popsat, jak lze reklamovat nabídku firem na internetu, co je cílená reklama na zákazníka a jakými prostředky se realizuje. Pro vybranou firmu analyzovat systém její reklamy na internetu, posoudit náklady a výslednou efektivitu, popř. uvést svá doporučení.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Princip a charakteristika reklamy na internetu.
- Analýza systému reklamy na internetu vybraného podniku.
- Návrhy a doporučení k zefektivnění účinku reklamy daného podniku.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0. Online marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. Kolektivní monografie.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KUBÍČEK, Michal a Jan LINHART. 333 tipů a triků pro SEO: [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0. Online marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7. Kolektivní monografie.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Reklama na internetu'', otázka dle posudku:
1. U obhajoby BP by se měla autorka vyjádřit k tomu, zda byli zástupci společnosti Mamtextile s.r.o. seznámeni se závěry její bakalářské práce. Pokud ano, jaká byla jejich reakce?