Informace o kvalifikační práci Statický přepočet příhradové ocelové mostní konstrukce v km 123,974 - TÚ 1401, Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed - obvod Poříčí (mimo).
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Statický přepočet příhradové ocelové mostní konstrukce v km 123,974 - TÚ 1401, Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed -obvod Poříčí (mimo).
Hlavní téma v angličtině
Static recalculation of lattice-steel bridge construction in km 123,974 TÚ 1401, of railway-track Chlumec nad Cidlinou - Trutnov center - district Poříčí
Název dle studenta
Statický přepočet příhradové ocelové mostní konstrukce v km 123,974 - TÚ 1401, Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed - obvod Poříčí (mimo).
Název dle studenta v angličtině
Static recalculation of the truss steel bridge structure in km 123,974 - TÚ 1401, Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed - Poříčí obvod (mimo).
Jedná se o statický přepočet železniční mostní konstrukce vedoucí přes vodní tok, přes řeku Úpu, v km 123,974 trati Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed - obvod Poříčí (mimo). Mostní konstrukce je s příhradovým trámovým hlavním ocelovým nosníkem a s dolní prvkovou mostovkou. Konstrukce je nýtovaná. Pro posouzení a výpočet byly použity platné evropské a české normy a dále pak metodické pokyny Správy železnic, především metodický pokyn pro určování zatížitelnosti železničních mostních objektů.
Anotace v angličtině
This is a static recalculation of the railway bridge structure leading over the watercourse, over the river Úpa, at km 123,974 of the track Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed obvod Poříčí (mimo). The bridge structure has a truss main steel girder and a lower member bridge deck. The construction is riveted. The valid European and Czech standards were used for the assessment and calculation, as weel as the methodological guidelines of the Správa železnic, especially the methodological guidelines for determining the load-bearing capacity of railway bridge structure.
bridge, a truss girder, a riveted girder, a element bridge deck, a crossbar, a longitudinal, a static realculation, a load model LM71
Rozsah průvodní práce
19 s, 356 s, 29 s, 10 s
Jazyk
CZ
Anotace
Jedná se o statický přepočet železniční mostní konstrukce vedoucí přes vodní tok, přes řeku Úpu, v km 123,974 trati Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed - obvod Poříčí (mimo). Mostní konstrukce je s příhradovým trámovým hlavním ocelovým nosníkem a s dolní prvkovou mostovkou. Konstrukce je nýtovaná. Pro posouzení a výpočet byly použity platné evropské a české normy a dále pak metodické pokyny Správy železnic, především metodický pokyn pro určování zatížitelnosti železničních mostních objektů.
Anotace v angličtině
This is a static recalculation of the railway bridge structure leading over the watercourse, over the river Úpa, at km 123,974 of the track Chlumec nad Cidlinou (mimo) - Trutnov střed obvod Poříčí (mimo). The bridge structure has a truss main steel girder and a lower member bridge deck. The construction is riveted. The valid European and Czech standards were used for the assessment and calculation, as weel as the methodological guidelines of the Správa železnic, especially the methodological guidelines for determining the load-bearing capacity of railway bridge structure.
bridge, a truss girder, a riveted girder, a element bridge deck, a crossbar, a longitudinal, a static realculation, a load model LM71
Zásady pro vypracování
Technickou zprávu
Situaci M 1:500 (M 1:200)
Přehledný výkres ? starý stav M 1:250/50 (M1:100/50)
Přehledný výkres ? nový stav M 1:250/50 (M1:100/50)
Sestava OK ? zesílení
Ultrazvukové měření tlouštěk jednotlivých částí mostní konstrukce.
Statický výpočet, vč. přepočtu spojů a výpočtu zatížitelnosti.
Fotodokumentace
Zásady pro vypracování
Technickou zprávu
Situaci M 1:500 (M 1:200)
Přehledný výkres ? starý stav M 1:250/50 (M1:100/50)
Přehledný výkres ? nový stav M 1:250/50 (M1:100/50)
Sestava OK ? zesílení
Ultrazvukové měření tlouštěk jednotlivých částí mostní konstrukce.
Statický výpočet, vč. přepočtu spojů a výpočtu zatížitelnosti.
Fotodokumentace
Seznam doporučené literatury
Metodický pokyn pro určování zatížitelnosti železničních mostních objektů. SŽDC, 2019.
ČSN EN 1990 Eurokód: Zásady navrhování konstrukcí. ČNI, 2004.
ČSN EN 1991 Eurokód 1: Zatížení konstrukcí.
ČSN EN 1993-1-1 Eurokód 3: Navrhování ocelových konstrukcí - Část 1-1: Obecná pravidla a pravidla pro pozemní stavby. ČNI, 2006.
ČSN EN 1993-2 Eurokód 3: Navrhování ocelových konstrukcí - Část 2: Ocelové mosty. ČNI, 2008.
Dle upřesnění vedoucího diplomové práce v průběhu jejího vypracování
Seznam doporučené literatury
Metodický pokyn pro určování zatížitelnosti železničních mostních objektů. SŽDC, 2019.
ČSN EN 1990 Eurokód: Zásady navrhování konstrukcí. ČNI, 2004.
ČSN EN 1991 Eurokód 1: Zatížení konstrukcí.
ČSN EN 1993-1-1 Eurokód 3: Navrhování ocelových konstrukcí - Část 1-1: Obecná pravidla a pravidla pro pozemní stavby. ČNI, 2006.
ČSN EN 1993-2 Eurokód 3: Navrhování ocelových konstrukcí - Část 2: Ocelové mosty. ČNI, 2008.
Dle upřesnění vedoucího diplomové práce v průběhu jejího vypracování
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a připomínky oponenta diplomové práce (uvedeny v posudcích práce). V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise.