Tématem této práce bude význam volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra. Na příkladu konkrétních osob bude pomocí kombinace kvalitativních metod zkoumán přínos tohoto typu aktivit. Součástí práce bude také ukázka a popis integračních volnočasových aktivit organizovaných konkrétní neziskovou organizací. Celý obsah práce by měl přinést vhled do této problematiky, upozornit na potřebnost a význam volnočasových aktivit pro děti s PAS (porucha autistického spektra).
Anotace v angličtině
The topic of this thesis are going to be the benefits of leisure time activities for children with autism spectrum disorder. The research of a contribution of these activities is going to be made by a combination of qualitative methods with the particular people. Part of this thesis is also going to be a description of these leisure time activities arranged by particular organization. The whole concept of this thesis should bring a perspective to this issue and should point out the need and significance of these activities for children with autism spectrum disorder.
Klíčová slova
volnočasové aktivity, autismus, porucha autistického spektra, PAS, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
Leisure time, autism, autism spectrum disorder, non-profit institution
Rozsah průvodní práce
36 s. (56 992 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této práce bude význam volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra. Na příkladu konkrétních osob bude pomocí kombinace kvalitativních metod zkoumán přínos tohoto typu aktivit. Součástí práce bude také ukázka a popis integračních volnočasových aktivit organizovaných konkrétní neziskovou organizací. Celý obsah práce by měl přinést vhled do této problematiky, upozornit na potřebnost a význam volnočasových aktivit pro děti s PAS (porucha autistického spektra).
Anotace v angličtině
The topic of this thesis are going to be the benefits of leisure time activities for children with autism spectrum disorder. The research of a contribution of these activities is going to be made by a combination of qualitative methods with the particular people. Part of this thesis is also going to be a description of these leisure time activities arranged by particular organization. The whole concept of this thesis should bring a perspective to this issue and should point out the need and significance of these activities for children with autism spectrum disorder.
Klíčová slova
volnočasové aktivity, autismus, porucha autistického spektra, PAS, nezisková organizace
Klíčová slova v angličtině
Leisure time, autism, autism spectrum disorder, non-profit institution
Zásady pro vypracování
Tématem této práce bude význam volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra. Na příkladu konkrétních osob bude pomocí kombinace kvalitativních metod zkoumán přínos tohoto typu aktivit. Součástí práce bude také ukázka a popis integračních volnočasových aktivit organizovaných konkrétní neziskovou organizací. Celý obsah práce by měl přinést vhled do této problematiky, upozornit na potřebnost, a především význam, volnočasových aktivit pro děti s PAS (porucha autistického spektra).
Zásady pro vypracování
Tématem této práce bude význam volnočasových aktivit pro děti s poruchou autistického spektra. Na příkladu konkrétních osob bude pomocí kombinace kvalitativních metod zkoumán přínos tohoto typu aktivit. Součástí práce bude také ukázka a popis integračních volnočasových aktivit organizovaných konkrétní neziskovou organizací. Celý obsah práce by měl přinést vhled do této problematiky, upozornit na potřebnost, a především význam, volnočasových aktivit pro děti s PAS (porucha autistického spektra).
Seznam doporučené literatury
BEYER, Jannik, GAMMELTOFT, Lone. Autismus a hra. Portál, 2016. ISBN 80-7367-157-3.
PATRICK, Nancy J. Rozvíjení sociálních dovedností lidí s poruchami autistického spektra. Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-867-8.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času. Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-423-6.
THOROVÁ, Kateřina. Poruchy autistického spektra. Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0768-9.
Seznam doporučené literatury
BEYER, Jannik, GAMMELTOFT, Lone. Autismus a hra. Portál, 2016. ISBN 80-7367-157-3.
PATRICK, Nancy J. Rozvíjení sociálních dovedností lidí s poruchami autistického spektra. Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-867-8.
PÁVKOVÁ, Jiřina. Pedagogika volného času. Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-423-6.
THOROVÁ, Kateřina. Poruchy autistického spektra. Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0768-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přistoupila k obhajobě řádně připravena. Představila téma, cíl výzkumu a interpretovala závěr. Zodpověděla dotazy kladené členy komise i v posudcích.