1. Představení současného stavu a perspektiv aplikace vysokopevných ocelí v nosných konstrukcích autobusů. 2. Vysokopevné oceli typu Strenx a Domex, specifikace mechanizmů zpevnění, aplikační omezení. 3. Vlastní materiálové analýzy vzorků experimentálních svařenců, strukturní analýzy, identifikace kritických oblastí svarových spojů. 4. Rozbor vlivu strukturních pásem na zjištěnou odezvu při únavových zkouškách. 5. Souhrnné vyhodnocení výsledků se zaměřením na rozdíly v provedení svarů.
Zásady pro vypracování
1. Představení současného stavu a perspektiv aplikace vysokopevných ocelí v nosných konstrukcích autobusů. 2. Vysokopevné oceli typu Strenx a Domex, specifikace mechanizmů zpevnění, aplikační omezení. 3. Vlastní materiálové analýzy vzorků experimentálních svařenců, strukturní analýzy, identifikace kritických oblastí svarových spojů. 4. Rozbor vlivu strukturních pásem na zjištěnou odezvu při únavových zkouškách. 5. Souhrnné vyhodnocení výsledků se zaměřením na rozdíly v provedení svarů.
Seznam doporučené literatury
[1] Pluhař J., Puškár A., Koutský J., Macek K., Beneš V.: Fyzikální metalurgie a mezní stavy materiálu. SNTL/Alfa, 1987
[2] Koukal J., Zmydlený T.: Svařování I, II. VŠB - TU Ostrava, ISBN 80-248-0870-6, 2005
Seznam doporučené literatury
[1] Pluhař J., Puškár A., Koutský J., Macek K., Beneš V.: Fyzikální metalurgie a mezní stavy materiálu. SNTL/Alfa, 1987
[2] Koukal J., Zmydlený T.: Svařování I, II. VŠB - TU Ostrava, ISBN 80-248-0870-6, 2005
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu své diplomové práce. Na otázky oponenta reagoval s nepřesnostmi, které musel následně dovysvětlit. Na otázky členů komise reagoval s mírnými zaváháními.