Předmětem této diplomové práce je problematika technologie železničního přejezdového zabezpečovacího zařízení v návaznosti na ETCS. V analytické části jsou zjištěny technologické ukazatele, které ovlivňují délku přibližovacího úseku, a popsán systém ETCS. Návrhová část se zabývá adaptivní délkou přibližovacího úseku a její výhody jsou ověřeny pomocí dopravního modelu.
Anotace v angličtině
The subject of this diploma thesis is the issue of technology of railway level crossing security equipment in connection with ETCS. In the analytical part, technological indicators that affect the length of the approach section are identified and the ETCS system is described. The design part deals with the adaptive length of the approach section and its advantages are verified using a transport model.
Klíčová slova
Adaptivní délka přibližovacího úseku, dopravní model, Euro Train Control System, rychlost vlaku, železniční přejezd.
Klíčová slova v angličtině
Adaptive length of the approach section, Transport model, Euro Train Control System, Train speed, Railway crossing.
Rozsah průvodní práce
84 s; 5 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této diplomové práce je problematika technologie železničního přejezdového zabezpečovacího zařízení v návaznosti na ETCS. V analytické části jsou zjištěny technologické ukazatele, které ovlivňují délku přibližovacího úseku, a popsán systém ETCS. Návrhová část se zabývá adaptivní délkou přibližovacího úseku a její výhody jsou ověřeny pomocí dopravního modelu.
Anotace v angličtině
The subject of this diploma thesis is the issue of technology of railway level crossing security equipment in connection with ETCS. In the analytical part, technological indicators that affect the length of the approach section are identified and the ETCS system is described. The design part deals with the adaptive length of the approach section and its advantages are verified using a transport model.
Klíčová slova
Adaptivní délka přibližovacího úseku, dopravní model, Euro Train Control System, rychlost vlaku, železniční přejezd.
Klíčová slova v angličtině
Adaptive length of the approach section, Transport model, Euro Train Control System, Train speed, Railway crossing.
WINTER, Peter a UIC. Compendium on ERTMS (European Rail Traffic Management System. Hamburk: DVV Media Group GmbH I Eurailpress, 2009. ISBN 978-3-7771-0396-9
ČSN 34 2650. Železniční zabezpečovací zařízení - Přejezdová zabezpečovací zařízení. Praha: ČNI, 2010
SŽDC (ČD) D2_81. Předpis pro organizování a provozování drážní dopravy. Praha: Správa železniční dopravní cesty, 2010
ČSN 73 6380. Železniční přejezdy a přechody, změna Z1. Praha: ČNI, 2004
Seznam doporučené literatury
WINTER, Peter a UIC. Compendium on ERTMS (European Rail Traffic Management System. Hamburk: DVV Media Group GmbH I Eurailpress, 2009. ISBN 978-3-7771-0396-9
ČSN 34 2650. Železniční zabezpečovací zařízení - Přejezdová zabezpečovací zařízení. Praha: ČNI, 2010
SŽDC (ČD) D2_81. Předpis pro organizování a provozování drážní dopravy. Praha: Správa železniční dopravní cesty, 2010
ČSN 73 6380. Železniční přejezdy a přechody, změna Z1. Praha: ČNI, 2004
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a zodpověděl otázky státní zkušební komise.