Práce je věnována podnikovému vzdělávání se zaměřením na tvorbu e-learningového kurzu. Soustředí se na problematiku podnikového vzdělávání, formy vzdělávání a také e-learning. Dále rozboru stavu podnikového vzdělávání a tvorbě vzdělávacího kurzu pomocí e-learningové platformy Moodle.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is composed of company education with a focus on creating an e-learning course. It focuses on the issue of education, forms of education. Furthermore, the analysis of the state of company education and the creation of a training course using the e-learning platform Moodle.
Education, e-learning, Moodle, education issues, occupational safety and health (OHS)
Rozsah průvodní práce
47 s. (71019 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována podnikovému vzdělávání se zaměřením na tvorbu e-learningového kurzu. Soustředí se na problematiku podnikového vzdělávání, formy vzdělávání a také e-learning. Dále rozboru stavu podnikového vzdělávání a tvorbě vzdělávacího kurzu pomocí e-learningové platformy Moodle.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is composed of company education with a focus on creating an e-learning course. It focuses on the issue of education, forms of education. Furthermore, the analysis of the state of company education and the creation of a training course using the e-learning platform Moodle.
Education, e-learning, Moodle, education issues, occupational safety and health (OHS)
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude popsat situaci ve vybraném podniku z hlediska podnikového vzdělávání, výběr oblasti pro podnikové vzdělávání, vytvoření vzdělávacího kurzu v Moodle ve vybrané oblasti.
Osnova:
- Úvod do problematiky podnikového vzdělávání
- Formy vzdělávání, e-learning
- Rozbor stavu podnikového vzdělávání ve vybraném podniku
- Vytvoření vzdělávacího kurzu v Moodle ve vybrané oblasti
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude popsat situaci ve vybraném podniku z hlediska podnikového vzdělávání, výběr oblasti pro podnikové vzdělávání, vytvoření vzdělávacího kurzu v Moodle ve vybrané oblasti.
Osnova:
- Úvod do problematiky podnikového vzdělávání
- Formy vzdělávání, e-learning
- Rozbor stavu podnikového vzdělávání ve vybraném podniku
- Vytvoření vzdělávacího kurzu v Moodle ve vybrané oblasti
Seznam doporučené literatury
{DRLÍK, Martin. Moodle: kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3759-8.}
{KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.}
{MUŽÍK, J. Profesní vzdělávání dospělých. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. Vzdělávání dospělých. ISBN 978-80-7357-738-4.}
{VOJTOVIČ, S. Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 186 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3948-9.}
{ZOUNEK, Jiří a Petr Sudický. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.}
Seznam doporučené literatury
{DRLÍK, Martin. Moodle: kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 978-80-251-3759-8.}
{KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 5., rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-288-8.}
{MUŽÍK, J. Profesní vzdělávání dospělých. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. Vzdělávání dospělých. ISBN 978-80-7357-738-4.}
{VOJTOVIČ, S. Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 186 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3948-9.}
{ZOUNEK, Jiří a Petr Sudický. E-learning: učení (se) s online technologiemi. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Podnikové vzdělávání. Cílem této práce je popsat situaci ve vybraném podniku z hlediska podnikového vzdělávání, vybrat oblast pro podnikové vzdělávání a vytvoření vzdělávacího kurzu v Moodle ve vybrané oblasti.
Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Uveďte výhody vzdělávání pomocí distančních e-learningových kurzů oproti prezenčnímu vzdělávání zaměstnanců přímo na pracovišti?
Otázky komise:
1. Z jakého důvodu není obsah rozhovoru součástí příloh Vaší bakalářské práce?
2. Jaké chybějící znalosti zaměstnanců jste odhalila ve vybrané společnosti?
3. Kvantifikovala jste náklady na distanční formu vzdělávání zaměstnanců?
4. Jaký časový úsek by zabrala tvorba kurzu v prostředí Moodlu?