Cílem bakalářské práce je analýza offline marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie pro zvolený podnik. Věnuje se především roli eventů v oblasti marketingu v rámci propagace podniku u koncových zákazníků.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is the analysis of offline marketing tools and the design of a marketing strategy for a selected company. It focuses mainly on the role of events in the field of marketing in the promotion of the company to end customers.
Cílem bakalářské práce je analýza offline marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie pro zvolený podnik. Věnuje se především roli eventů v oblasti marketingu v rámci propagace podniku u koncových zákazníků.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is the analysis of offline marketing tools and the design of a marketing strategy for a selected company. It focuses mainly on the role of events in the field of marketing in the promotion of the company to end customers.
Cílem bakalářské práce je analýza offline marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie pro zvolený podnik.
Osnova:
- Teoretické vymezení pojmů.
- Analýza vybraných marketingových nástrojů.
- Návrh marketingové strategie pro vybrané komunikační nástroje.
- Shrnutí a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analýza offline marketingových nástrojů a návrh marketingové strategie pro zvolený podnik.
Osnova:
- Teoretické vymezení pojmů.
- Analýza vybraných marketingových nástrojů.
- Návrh marketingové strategie pro vybrané komunikační nástroje.
- Shrnutí a závěr.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Armstrong GARY. Marketing. Praha: Grada, 2003.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019.
ŠINDLER, Petr. Event marketing. Praha: Grada, 2003.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí. Praha: Knihy Omega, 2018.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Armstrong GARY. Marketing. Praha: Grada, 2003.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada, 2019.
ŠINDLER, Petr. Event marketing. Praha: Grada, 2003.
SHARP, Byron. Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí. Praha: Knihy Omega, 2018.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Eventy jako jeden z nástrojů B2C komunikace v podniku'', otázky vedoucí BP:
1. Dotazníkové šetření probíhalo vždy bezprostředně při eventu. Do jaké míry mohlo dojít ke zkreslení odpovědí respondentů?
2. Na kterých otázkách se toto zkreslení mohlo nejvýrazněji projevit?
3. Jak by dotazníkové šetření mělo probíhat, aby bylo dosaženo vyšší míry objektivity?