Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu podniku a navrhnutí opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Analýza je prováděna v bezobalovém obchodě Šumperská Špajzka, který se snaží dodávat na trh produkty bez přebytečných obalů. V první části práce je teoreticky popsaná problematika marketingového výzkumu, druhá část se zaměřuje na samotný výzkum a jeho výsledky. Také jsou zde návrhy na zlepšení, které by firmě měly pomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, a tak i k vyšším tržbám.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on customer satisfaction. The purpose of the work is to evaluate the current situation and make proposal to increase the level of customer satisfaction. The analysis is performed in the Šumperská Špajzka packaging-free store, which supplies goods without package. The first part of the thesis describes theory of marketing research. The second part is the research itself and its results. There are also some suggestions which can help increase the customer satisfaction and sales.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu podniku a navrhnutí opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Analýza je prováděna v bezobalovém obchodě Šumperská Špajzka, který se snaží dodávat na trh produkty bez přebytečných obalů. V první části práce je teoreticky popsaná problematika marketingového výzkumu, druhá část se zaměřuje na samotný výzkum a jeho výsledky. Také jsou zde návrhy na zlepšení, které by firmě měly pomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, a tak i k vyšším tržbám.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on customer satisfaction. The purpose of the work is to evaluate the current situation and make proposal to increase the level of customer satisfaction. The analysis is performed in the Šumperská Špajzka packaging-free store, which supplies goods without package. The first part of the thesis describes theory of marketing research. The second part is the research itself and its results. There are also some suggestions which can help increase the customer satisfaction and sales.
Cílem práce je analýza zákazníků zvoleného podniku. Měření spokojenosti zákazníků a návrh vhodných postupů umožňujících zvýšení spokojenosti zákazníků daného podniku.
Osnova:
- Definice pojmů.
- Zhodnocení současného stavu vybraného podniku.
- Analýza spokojenosti zákazníků.
- Vlastní doporučení a návrhy.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza zákazníků zvoleného podniku. Měření spokojenosti zákazníků a návrh vhodných postupů umožňujících zvýšení spokojenosti zákazníků daného podniku.
Osnova:
- Definice pojmů.
- Zhodnocení současného stavu vybraného podniku.
- Analýza spokojenosti zákazníků.
- Vlastní doporučení a návrhy.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. Praha: Ekopress, 2015. ISBN 978-80-87865-20-0.
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. Praha: Management Press, 2013. Action Learning - praktický management, sv. 2. ISBN 978-80-7261-258-1.
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada, 2002. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-0401-3.
NOVÝ, Ivan a Jörg PETZOLD. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. Manažer. ISBN 80-247-1321-7.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, Pavel. Kvalita a zákazník. Praha: Ekopress, 2015. ISBN 978-80-87865-20-0.
BLOUDEK, Jan. Rozumíte svým zákazníkům?. Praha: Management Press, 2013. Action Learning - praktický management, sv. 2. ISBN 978-80-7261-258-1.
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. Praha: Grada, 2002. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-0401-3.
NOVÝ, Ivan a Jörg PETZOLD. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. Manažer. ISBN 80-247-1321-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Spokojenost zákazníka. Cílem práce je analýza zákazníků zvoleného podniku. Měření spokojenosti zákazníků a návrh vhodných postupů umožňujících zvýšení spokojenosti zákazníků daného podniku.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Který z návrhů vidí autorka jako nejdůležitější pro zlepšení spokojenosti zákazníků a proč?