Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení pro další vývoj.
Anotace v angličtině
This thesis deals with an analysis and proposal of the marketing strategy. The first part defines basic theoretical background. The second part of the thesis characterizes the company Naturálek and its marketing strategy including marketing activities. The survey conducted among the costumers and competition analysis using mystery methods is an important part of the thesis. In the final part, the situation in the company is evaluated and the recommendations for further development are formulated.
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie. V první části jsou vymezena základní teoretická východiska. Druhá část práce charakterizuje podnik Naturálek a jeho marketingovou strategii včetně marketingových aktivit. Součástí diplomové práce je dotazování zákazníků a analýza konkurence pomocí mystery metod. Na závěr je zhodnocena situace v podniku a jsou formulována doporučení pro další vývoj.
Anotace v angličtině
This thesis deals with an analysis and proposal of the marketing strategy. The first part defines basic theoretical background. The second part of the thesis characterizes the company Naturálek and its marketing strategy including marketing activities. The survey conducted among the costumers and competition analysis using mystery methods is an important part of the thesis. In the final part, the situation in the company is evaluated and the recommendations for further development are formulated.
Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie, vyhodnocení současné situace a na základě zjištěných poznatků navržení marketingové strategie a doporučení pro další vývoj.
Osnova: - Vymezení základních pojmů z oblasti marketingu. - Charakteristika analyzovaného subjektu. - Analýza současného stavu a využívání marketingové strategie. - Formulace návrhů a doporučení. - Vyhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie, vyhodnocení současné situace a na základě zjištěných poznatků navržení marketingové strategie a doporučení pro další vývoj.
Osnova: - Vymezení základních pojmů z oblasti marketingu. - Charakteristika analyzovaného subjektu. - Analýza současného stavu a využívání marketingové strategie. - Formulace návrhů a doporučení. - Vyhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
LEE, Kiefer a S. CARTER. Global marketing management: changes, new challenges, and strategies. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012. ISBN 978-0-19-960970-3.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5869-5.
LEE, Kiefer a S. CARTER. Global marketing management: changes, new challenges, and strategies. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012. ISBN 978-0-19-960970-3.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. Expert. ISBN 978-80-271-0206-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014. Expert. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP „Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt“, otázka vedoucí práce:
1. Mystery shopping nebyl proveden stejnou osobou. Vidíte v tom určité nebezpečí ve vazbě na případné zkreslení v hodnocení? Pro účely této práce byl takovýto postup pochopitelný. Doporučila byste jej Naturálku i v budoucnu, zdůvodněte?
Otázky oponenta DP:
1. Na s. 72-73 (oddíl 6.1) doporučujete využití spolupráce s influencery. Jakého influencera byste konkrétně doporučila pro vybraný podnikatelský subjekt?
2. Na s. 73-74 (oddíl 6.2) navrhujete motivovat asistenty prodeje majitelkou vybraného podnikatelského subjektu k nabízení věrnostního programu. Jakým způsobem by měla být motivace zajištěna?
3. Byla jste při zpracovávání diplomové práce nějakým způsobem omezena v důsledku opatření v souvislosti s epidemií COVID-19?
4. Prezentovala jste Vaše návrhy a doporučení majitelce vybraného podnikatelského subjektu, popřípadě s jakým výsledkem?