Tato bakalářská práce se zabývá analýzou řízení zákaznických služeb ve společnosti JJTrend s.r.o. Teoretická část definuje pojmy služba a bezpečnost. Dále popisuje strategii, obchodní politiku a manažerské činnosti. Praktická část představuje společnost JJTrend s.r.o., řízení služeb pomocí manažerských funkcí a ekonomicky hodnotí služby.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of customer service management in the
company JJTrend s.r.o. The theoretical part defines the terms service and security. It also describes the strategy, business policy and management activities. The practical part presents the company JJTrend s.r.o., service management using managerial functions and economically evaluates services.
Klíčová slova
Služba, bezpečnost, manažerské činnosti, strategie, obchodní politika
Klíčová slova v angličtině
Service, security, management activities, strategy, business policy
Rozsah průvodní práce
84
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou řízení zákaznických služeb ve společnosti JJTrend s.r.o. Teoretická část definuje pojmy služba a bezpečnost. Dále popisuje strategii, obchodní politiku a manažerské činnosti. Praktická část představuje společnost JJTrend s.r.o., řízení služeb pomocí manažerských funkcí a ekonomicky hodnotí služby.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of customer service management in the
company JJTrend s.r.o. The theoretical part defines the terms service and security. It also describes the strategy, business policy and management activities. The practical part presents the company JJTrend s.r.o., service management using managerial functions and economically evaluates services.
Klíčová slova
Služba, bezpečnost, manažerské činnosti, strategie, obchodní politika
Klíčová slova v angličtině
Service, security, management activities, strategy, business policy
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat řízení zákaznických služeb ve vybraném podniku a posoudit možnosti jejich zlepšování.
Osnova:
- Strategie podniku.
- Obchodní politika.
- Služby zákazníkům a jejich řízení.
- Poprodejní služby.
- Hodnocení výhodnosti poprodejních služeb.
- Doporučení pro podnik.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat řízení zákaznických služeb ve vybraném podniku a posoudit možnosti jejich zlepšování.
Osnova:
- Strategie podniku.
- Obchodní politika.
- Služby zákazníkům a jejich řízení.
- Poprodejní služby.
- Hodnocení výhodnosti poprodejních služeb.
- Doporučení pro podnik.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. Manažer. ISBN 80-7169-995-0.
KAMENÍK, J., BRABEC, F. Komerční bezpečnost: soukromá bezpečnostní činnost detektivních kanceláří a bezpečnostních agentur. Praha: ASPI, 2007. ISBN 978-80-7357-309-6.
KYNCL, J. Bezpečnost objektu ve světle moderních technologií. Praha: Komora podniků komerční bezpečnosti České republiky, 2014. ISBN 978-80-260-7115-0.
LOVEČEK, T. Kamerové bezpečnostné systémy: Bezpečnostné systémy. EDIS, 2007. ISBN 978-80-8070-767-5.
WAISOVÁ, Š. Bezpečnost: vývoj a proměny konceptu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. Politologické učebnice. ISBN 80-86898-21-0.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. Manažer. ISBN 80-7169-995-0.
KAMENÍK, J., BRABEC, F. Komerční bezpečnost: soukromá bezpečnostní činnost detektivních kanceláří a bezpečnostních agentur. Praha: ASPI, 2007. ISBN 978-80-7357-309-6.
KYNCL, J. Bezpečnost objektu ve světle moderních technologií. Praha: Komora podniků komerční bezpečnosti České republiky, 2014. ISBN 978-80-260-7115-0.
LOVEČEK, T. Kamerové bezpečnostné systémy: Bezpečnostné systémy. EDIS, 2007. ISBN 978-80-8070-767-5.
WAISOVÁ, Š. Bezpečnost: vývoj a proměny konceptu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. Politologické učebnice. ISBN 80-86898-21-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Analýza služeb poskytovaných bezpečnostní agenturou'', otázky vedoucího BP:
1. Seznámila jste management podniku s výsledky vaší práce, a pokud ano, jaká byla jejich reakce.
2. Máte informace o tom, zda pandemie koronaviru ovlivnila strukturu dosud poskytovaných služeb?