Bakalářská práce na téma "Marketingový mix firmy XZ, s.r.o." se zabývá marketingovým
mixem firmy Marelli Automotive Lighting Jihlava, a jeho optimalizací v souladu
s podnikovou strategií.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis with topic "Marketing mix of the company XZ, s.r.o." deals with the
marketing mix of the company Marelli Automotive Lighting Jihlava, and its optimization in
accordance with the corporate strategy.
Klíčová slova
Marketingový mix, SWOT analýza, produkt, cena
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, SWOT analysis, product, price
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma "Marketingový mix firmy XZ, s.r.o." se zabývá marketingovým
mixem firmy Marelli Automotive Lighting Jihlava, a jeho optimalizací v souladu
s podnikovou strategií.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis with topic "Marketing mix of the company XZ, s.r.o." deals with the
marketing mix of the company Marelli Automotive Lighting Jihlava, and its optimization in
accordance with the corporate strategy.
Klíčová slova
Marketingový mix, SWOT analýza, produkt, cena
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, SWOT analysis, product, price
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým mixem, analýza marketingového mixu dané firmy a návrhy na jeho optimalizaci v souladu s podnikovou strategií.
Osnova:
- Úvod.
- Marketingový mix a jeho složky.
- Charakteristika vybrané firmy.
- Analýza marketingového mixu vybrané firmy.
- Závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým mixem, analýza marketingového mixu dané firmy a návrhy na jeho optimalizaci v souladu s podnikovou strategií.
Osnova:
- Úvod.
- Marketingový mix a jeho složky.
- Charakteristika vybrané firmy.
- Analýza marketingového mixu vybrané firmy.
- Závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Pavel MEDEK. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
KOTLER, Philip a Hana ŠKAPOVÁ. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. Knihovna světového managementu. ISBN 80-7261-082-1.
PORTER, Michael E. O strategii: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review. Přeložil Tomáš PIŇOS. Praha: Management Press, 2018. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-555-1.
KOTLER, Philip, Philip KOTLER a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 7th ed. Upper Saddle River: Pearson Education, c2005. ISBN 0-13-127312-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Pavel MEDEK. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
KOTLER, Philip a Hana ŠKAPOVÁ. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. Knihovna světového managementu. ISBN 80-7261-082-1.
PORTER, Michael E. O strategii: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review. Přeložil Tomáš PIŇOS. Praha: Management Press, 2018. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-555-1.
KOTLER, Philip, Philip KOTLER a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 7th ed. Upper Saddle River: Pearson Education, c2005. ISBN 0-13-127312-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP ''Marketingový mix firmy XZ, s.r.o.'', otázky vedoucí BP:
1. Jaká opatření v marketingovém mixu byste firmě doporučila, aby byla naplněna stanovená strategie firmy?
2. Jaký dopad měla pandemie Covid-19 na marketingové aktivity firmy?