Tato bakalářská práce se zabývá hledáním konkurenční výhody v jednotlivých činnostech
společnosti, především typologií konkurenční výhody a popisem okolí, ve kterém společnost
funguje, které na ní má bezprostřední vliv, tedy strategickou analýzou.
Cílem této práce je vymezení typologie konkurenčních výhod v teoretické části, nalezení
odlišností ve společnosti DRIVE CZ spol. s r.o. a seznámení s konkrétními konkurenčními
výhodami společnosti DRIVE CZ spol. s r.o. v části praktické.
Teoretická část je shrnutím poznatků o konkurenční výhodě, zejména její typologii, a
konkurenci všeobecně, které jsem čerpala z dostupné literatury.
V praktické části aplikuji poznatky z teoretické části na společnost DRIVE CZ spol. s r.o.
Popsala jsem zde podnikové činnosti a nalezla mezi nimi konkurenční výhodu, respektive
výhody společnosti, a zaměřila jsem se také na strategickou analýzu.
V závěru praktické části se zabývám výhledem firmy do budoucna a stručně mými
doporučeními.
Anotace v angličtině
This thesis deals with looking for competitive advantage of successive operations of
company, namely with typology of competitive advantage and with description of environs,
in which the company works, which has direct effect upon company, then strategic analysis.
The aim of this work is to determinate the typology of competitive advantages in
theoretical part and finding some diversity in DRIVE CZ Ltd. and acquainting with definite
competitive advantages of DRIVE CZ Ltd. in practical part.
Theoretical part is summary of knowledge of competitive advantage, namely its typology
and knowledge of competitive, gathered from the obtainable literature.
I apply knowledge of theoretical part on DRIVE CZ Ltd. in practical part. I describe
operations of company and found between them the competitive advantage, respectively
competitive advantages of company and I aimed at strategic analysis too.
In the conclusion this work I deal with the view of company in the future and briefly with
my recommendations.
Tato bakalářská práce se zabývá hledáním konkurenční výhody v jednotlivých činnostech
společnosti, především typologií konkurenční výhody a popisem okolí, ve kterém společnost
funguje, které na ní má bezprostřední vliv, tedy strategickou analýzou.
Cílem této práce je vymezení typologie konkurenčních výhod v teoretické části, nalezení
odlišností ve společnosti DRIVE CZ spol. s r.o. a seznámení s konkrétními konkurenčními
výhodami společnosti DRIVE CZ spol. s r.o. v části praktické.
Teoretická část je shrnutím poznatků o konkurenční výhodě, zejména její typologii, a
konkurenci všeobecně, které jsem čerpala z dostupné literatury.
V praktické části aplikuji poznatky z teoretické části na společnost DRIVE CZ spol. s r.o.
Popsala jsem zde podnikové činnosti a nalezla mezi nimi konkurenční výhodu, respektive
výhody společnosti, a zaměřila jsem se také na strategickou analýzu.
V závěru praktické části se zabývám výhledem firmy do budoucna a stručně mými
doporučeními.
Anotace v angličtině
This thesis deals with looking for competitive advantage of successive operations of
company, namely with typology of competitive advantage and with description of environs,
in which the company works, which has direct effect upon company, then strategic analysis.
The aim of this work is to determinate the typology of competitive advantages in
theoretical part and finding some diversity in DRIVE CZ Ltd. and acquainting with definite
competitive advantages of DRIVE CZ Ltd. in practical part.
Theoretical part is summary of knowledge of competitive advantage, namely its typology
and knowledge of competitive, gathered from the obtainable literature.
I apply knowledge of theoretical part on DRIVE CZ Ltd. in practical part. I describe
operations of company and found between them the competitive advantage, respectively
competitive advantages of company and I aimed at strategic analysis too.
In the conclusion this work I deal with the view of company in the future and briefly with
my recommendations.
1)Úvod
2)Teoretická část
3)Situační analýza společnosti
4)Závěr
5)Literatura
Zásady pro vypracování
1)Úvod
2)Teoretická část
3)Situační analýza společnosti
4)Závěr
5)Literatura
Seznam doporučené literatury
Čichovský, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7
Vaculík, J. a kol. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. ISBN 80-7194-765-2
Porter, M.E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing. ISBN 80-85605-12-0
Mikoláš, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Praha: Grada. ISBN 80-247-1277-6
Machková, H., Zamykalová, M., Sato, A. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0364-5
Bartes, F. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-41-7
Horáková, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-996-9
Kotler, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
Kotler, P., Trias de Bes, F. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0921-X
Machková, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1678-X
Firemní podklady
Seznam doporučené literatury
Čichovský, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix, 2002. ISBN 80-86031-35-7
Vaculík, J. a kol. Marketingové řízení. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. ISBN 80-7194-765-2
Porter, M.E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing. ISBN 80-85605-12-0
Mikoláš, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku. Praha: Grada. ISBN 80-247-1277-6
Machková, H., Zamykalová, M., Sato, A. Mezinárodní obchod a marketing. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0364-5
Bartes, F. Konkurenční strategie firmy. Praha: Management Press, 1997. ISBN 80-85943-41-7
Horáková, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-996-9
Kotler, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
Kotler, P., Trias de Bes, F. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0921-X
Machková, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-1678-X
Firemní podklady
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka pojednala o konkurenční výhodě v rámci předmětu podnikání společnosti DRIVE CZ, s. r. o. Charakterizovala konkurenční výhodu značky. Dále uvedla nákladové druhy, které lze zahrnout do distribučních nákladů.