Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. V první části je definován online marketing, jež je následně porovnáván s marketingem tradičním. V této části jsou také představeny nástroje online marketingu společně s některými strategiemi online marketingu. Druhá část je zaměřena na marketing na sociálních sítích, jeho základní pilíře, na nástroje sociálních sítí a na sociální média a jejich typy. Obsahem třetí části je představení sociálních sítí, jež jsou vhodné pro marketing, jejich vzájemná komparace a také je zde vysvětleno, proč jsou tyto sociální sítě pro marketing vhodné. V poslední části je zpracována případová studie společnosti Starbucks a její využívání sociálních sítí pro marketingové účely.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is exploring social media marketing. The first part defines online marketing, which is subsequently compared with traditional marketing. In this part there are also presented tools of online marketing along with some of the online marketing strategies. The second part is focused on social media marketing, its basic pillars, tools of social media marketing and social media platforms and their types. The content of the third part consists of introduction of social media platforms that are suitable for marketing, its mutual comparison and explanation why these social media platforms are suitable for marketing. In the last part there is a case study of a company Starbucks and their usage of social media for marketing purposes.
Klíčová slova
online marketing, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, nástroje online marketingu, strategie online marketingu
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social media marketing, social media, online marketing tools, online marketing strategy
Rozsah průvodní práce
86
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. V první části je definován online marketing, jež je následně porovnáván s marketingem tradičním. V této části jsou také představeny nástroje online marketingu společně s některými strategiemi online marketingu. Druhá část je zaměřena na marketing na sociálních sítích, jeho základní pilíře, na nástroje sociálních sítí a na sociální média a jejich typy. Obsahem třetí části je představení sociálních sítí, jež jsou vhodné pro marketing, jejich vzájemná komparace a také je zde vysvětleno, proč jsou tyto sociální sítě pro marketing vhodné. V poslední části je zpracována případová studie společnosti Starbucks a její využívání sociálních sítí pro marketingové účely.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is exploring social media marketing. The first part defines online marketing, which is subsequently compared with traditional marketing. In this part there are also presented tools of online marketing along with some of the online marketing strategies. The second part is focused on social media marketing, its basic pillars, tools of social media marketing and social media platforms and their types. The content of the third part consists of introduction of social media platforms that are suitable for marketing, its mutual comparison and explanation why these social media platforms are suitable for marketing. In the last part there is a case study of a company Starbucks and their usage of social media for marketing purposes.
Klíčová slova
online marketing, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, nástroje online marketingu, strategie online marketingu
Klíčová slova v angličtině
online marketing, social media marketing, social media, online marketing tools, online marketing strategy
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vymezit vhodné sociální sítě využitelné pro firemní praxi a jejich vzájemná komparace. Součástí práce je specifikace jednotlivých marketingových nástrojů sociálních sítí a způsobů jejich využití na vybrané případové studii.
Osnova:
- Online marketing a nástroje online marketingu
- Sociální sítě a jejich vzájemné srovnání
- Marketing na sociálních sítích
- Případová studie využití sociálních sítí pro marketingové účely
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vymezit vhodné sociální sítě využitelné pro firemní praxi a jejich vzájemná komparace. Součástí práce je specifikace jednotlivých marketingových nástrojů sociálních sítí a způsobů jejich využití na vybrané případové studii.
Osnova:
- Online marketing a nástroje online marketingu
- Sociální sítě a jejich vzájemné srovnání
- Marketing na sociálních sítích
- Případová studie využití sociálních sítí pro marketingové účely
Seznam doporučené literatury
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
Seznam doporučené literatury
LOSEKOOT, Michelle a Eliška VYHNÁNKOVÁ. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2019. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-084-2.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
SEMERÁDOVÁ, Tereza a Petr WEINLICH. Marketing na Facebooku a Instagramu: využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. Brno: Computer Press, 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketing na sociálních sítích. Cílem práce je vymezit vhodné sociální sítě využitelné pro firemní praxi a jejich vzájemná komparace. Součástí práce je specifikace jednotlivých marketingových nástrojů sociálních sítí a způsobů jejich využití ve vybrané případové studii.
Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Jakou strategii byste doporučila společnosti, která se rozhodne začít s propagací na sociálních sítích?
Otázky komise:
1. Co si představujete pod pojmem marketingová strategie?
2. Co je z části Vaší bakalářské práce vlastní tvorba?
3. Který marketingový nástroj je pro firmu dle Vašeho názoru ten nejdůležitější?