Bakalářská práce je věnována tématu "Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů". První část se zabývá poznatky nejen z obecné oblasti sociálních sítí a marketingu, ale i z oblasti zaměřené na obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich rozdíly oproti obchodním vztahům s koncovými spotřebiteli. V druhé části je provedena analýza stávajícího stavu vybrané společnosti a v návaznosti na to vypracován návrh založení profilu společnosti a jeho správu v rámci vybraných sociálních sítí.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is dedicated to the topic of "Social media as a tool for developing B2B relationships". First part of the thesis will delve into the general area of marketing and social media as well as into the area focused on business relations among corporations and their differences of business relations with end-users. Second part of the thesis will conduct a situational analysis of the selected company that will provide basis for creation of the company's social media profile and its management within selected social media channels.
Klíčová slova
Sociální sítě, marketing, Business to Business, LinkedIn, Facebook, Twitter
Klíčová slova v angličtině
Social media, marketing, Business to Business, LinkedIn, Facebook, Twitter
Rozsah průvodní práce
64 s. (81 728 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je věnována tématu "Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů". První část se zabývá poznatky nejen z obecné oblasti sociálních sítí a marketingu, ale i z oblasti zaměřené na obchodní vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich rozdíly oproti obchodním vztahům s koncovými spotřebiteli. V druhé části je provedena analýza stávajícího stavu vybrané společnosti a v návaznosti na to vypracován návrh založení profilu společnosti a jeho správu v rámci vybraných sociálních sítí.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is dedicated to the topic of "Social media as a tool for developing B2B relationships". First part of the thesis will delve into the general area of marketing and social media as well as into the area focused on business relations among corporations and their differences of business relations with end-users. Second part of the thesis will conduct a situational analysis of the selected company that will provide basis for creation of the company's social media profile and its management within selected social media channels.
Klíčová slova
Sociální sítě, marketing, Business to Business, LinkedIn, Facebook, Twitter
Klíčová slova v angličtině
Social media, marketing, Business to Business, LinkedIn, Facebook, Twitter
Zásady pro vypracování
Cílem práce je představit sociální sítě jako prostředek budování vztahů mezi firmami a představit vhodné sítě a příklady dobré praxe. Součástí práce bude i vytvoření případové studie pro vybranou společnost.
Osnova:
- Sociální média a charakteristika sociálních sítí
- Charakteristika marketingové strategie B2B
- Sociální sítě pro B2B
- Případová studie pro vybranou společnost
Zásady pro vypracování
Cílem práce je představit sociální sítě jako prostředek budování vztahů mezi firmami a představit vhodné sítě a příklady dobré praxe. Součástí práce bude i vytvoření případové studie pro vybranou společnost.
Osnova:
- Sociální média a charakteristika sociálních sítí
- Charakteristika marketingové strategie B2B
- Sociální sítě pro B2B
- Případová studie pro vybranou společnost
Seznam doporučené literatury
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. Vyd. 1. Brno: CERM, 2010. 103 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-4129-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KYSELÝ, Jan a Jiří JAMBOR. Social selling: nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítí. Olomouc: Dante media Česko, 2019. ISBN 978-80-906531-1-5.
Seznam doporučené literatury
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. Vyd. 1. Brno: CERM, 2010. 103 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-4129-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [4. vyd.]. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KYSELÝ, Jan a Jiří JAMBOR. Social selling: nakopněte svůj B2B prodej pomocí sociálních sítí. Olomouc: Dante media Česko, 2019. ISBN 978-80-906531-1-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP ''Sociální sítě jako prostředek budování B2B vztahů'', otázka vedoucí BP:
1. Využila vámi vybraná společnost výsledky této práce a založila si profily na vybraných sociálních sítích? Pokud ano, jaké jsou dosavadní zkušenosti?