Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku - jedná se o fiktivní společnost XY, a. s. Práce bude rozdělena do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce a komunikace. Druhá část bude zaměřena na popis společnosti XY, a.s. a na analýzu marketingového mixu uvnitř podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix ve vybraném podniku a na základě současné situaci na trhu navrhnout vhodné změny pro jeho zlepšení.
Annotation in English
This bachelor thesis works with the analysis of the marketing mix in a selected company - a fictitious company XY, a. s. The work will be divided into two parts. The first part is devoted to the definition of basic terms such as marketing, marketing mix, product, price, distribution and communication. The second part will focus on the description of the company XY, a.s. and to analyze the marketing mix within the company. The aim of the work is to analyze the marketing mix in the selected company and based on the current market situation to propose appropriate changes to improve it.
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraném podniku - jedná se o fiktivní společnost XY, a. s. Práce bude rozdělena do dvou částí. První část se věnuje definici základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, produkt, cena, distribuce a komunikace. Druhá část bude zaměřena na popis společnosti XY, a.s. a na analýzu marketingového mixu uvnitř podniku. Cílem práce je analyzovat marketingový mix ve vybraném podniku a na základě současné situaci na trhu navrhnout vhodné změny pro jeho zlepšení.
Annotation in English
This bachelor thesis works with the analysis of the marketing mix in a selected company - a fictitious company XY, a. s. The work will be divided into two parts. The first part is devoted to the definition of basic terms such as marketing, marketing mix, product, price, distribution and communication. The second part will focus on the description of the company XY, a.s. and to analyze the marketing mix within the company. The aim of the work is to analyze the marketing mix in the selected company and based on the current market situation to propose appropriate changes to improve it.
Cílem práce je posoudit marketingový mix vybraného podniku, zda jej podnik aplikuje správně vzhledem k současné situaci na trhu, a doporučit změny pro jeho zlepšení.
Osnova:
- Základní pojmy.
- Specifikace vybraného odvětví.
- Popis marketingového mixu vybraného podniku.
- Interpretace získaných poznatků.
- Shrnutí a doporučení změny vybranému podniku.
Research Plan
Cílem práce je posoudit marketingový mix vybraného podniku, zda jej podnik aplikuje správně vzhledem k současné situaci na trhu, a doporučit změny pro jeho zlepšení.
Osnova:
- Základní pojmy.
- Specifikace vybraného odvětví.
- Popis marketingového mixu vybraného podniku.
- Interpretace získaných poznatků.
- Shrnutí a doporučení změny vybranému podniku.
Recommended resources
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
FORET, Miroslav. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001.ISBN 80-7226-558-X.
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. ISBN 80-86473-89-9.
MAJARO, Simon. Základy marketingu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
Recommended resources
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. ISBN 978-80-271-0787-2.
FORET, Miroslav. Marketing: základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001.ISBN 80-7226-558-X.
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. ISBN 80-86473-89-9.
MAJARO, Simon. Základy marketingu. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-297-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka přednesla téma své BP ''Marketingový mix vybraného podniku'', otázky vedoucího BP:
1. Jakou roli hraje značka u tohoto typu sortimentu?
2. Jak si stojí cenově produkty analyzované společnosti na trhu pro konečné zákazníky? Jsou nabízeny spíše za nadprůměrnou cenu vzhledem k zavedené značce?
3. Pro jakou část sortimentu by byl tzv. ''partnerský prodej'' vhodný vzhledem k běžně nakupovanému objemu jedním zákazníkem a vzhledem k cenovým podmínkám společnosti MALL?