Předmětem této práce je komplexní analýza vybraného e-shopu pomocí dostupných analytických a marketingových nástrojů a následná optimalizace zjištěných nedostatků v oblasti SEO, UX a z dalších oblastí, jako názorná ukázka těchto činností v praxi.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is a complex analysis of a chosen e-shop with available analytic and marketing tools and following optimization of indentified problems in the field of SEO, UX and other fields, as an illustrative example of these activities in practice.
Klíčová slova
e-commerce, webové stránky, SEO, analytika, UX, vyhledávače, online marketing
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, website, SEO, analytics, UX, search engines, online marketing
Rozsah průvodní práce
106 s. (132 936 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této práce je komplexní analýza vybraného e-shopu pomocí dostupných analytických a marketingových nástrojů a následná optimalizace zjištěných nedostatků v oblasti SEO, UX a z dalších oblastí, jako názorná ukázka těchto činností v praxi.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is a complex analysis of a chosen e-shop with available analytic and marketing tools and following optimization of indentified problems in the field of SEO, UX and other fields, as an illustrative example of these activities in practice.
Klíčová slova
e-commerce, webové stránky, SEO, analytika, UX, vyhledávače, online marketing
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, website, SEO, analytics, UX, search engines, online marketing
Zásady pro vypracování
Cílem práce je realizovat komplexní analýzu vybraného webu/e-shopu za pomocí analytických nástrojů a jeho následná optimalizace podle předem stanovených kritérií optimality.
Práce bude obsahovat:
objasnění základních pojmů problematiky;
metody a nástroje analýzy dat webu;
využití vybraných nástrojů pro optimalizaci webu;
závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je realizovat komplexní analýzu vybraného webu/e-shopu za pomocí analytických nástrojů a jeho následná optimalizace podle předem stanovených kritérií optimality.
Práce bude obsahovat:
objasnění základních pojmů problematiky;
metody a nástroje analýzy dat webu;
využití vybraných nástrojů pro optimalizaci webu;
závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. SEO: jednoduše. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3456-6.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.
SCIME, Anthony. Web: Applications and Techniques. State University of New York College at Brockport, USA: Idea Group Publishing, 2005. ISBN 1-59140-412-2.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. SEO: jednoduše. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3456-6.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.
Online marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4155-7.
SCIME, Anthony. Web: Applications and Techniques. State University of New York College at Brockport, USA: Idea Group Publishing, 2005. ISBN 1-59140-412-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Komplexní analýza webu a jeho optimalizace. Cílem práce je realizovat komplexní analýzu vybraného webu/e-shopu za pomocí analytických nástrojů a jeho následná optimalizace podle předem stanovených kritérií optimality.
Otázky dle posudku vedoucího a oponenta diplomové práce:
Které identifikované problémy vnímáte jako nejzásadnější, jaký mohou mít vliv na fungování webu?
Jaké další technické aspekty byste řešil, v případě, že hodnotíte technické zdraví webu?