V práci je za pomoci výpočtů vybraných technologických ukazatelů provedena analýza současného stavu mezistaničního úseku Pardubice hlavní nádraží - Pardubice-Rosice nad Labem a Pardubice-Rosice nad Labem - Medlešice. V práci jsou vypočteny změněné vybrané technologické ukazatele po zdvojkolejnění tratě a po rekonstrukci železniční stanice Pardubice-Rosice nad Labem. Výsledky technologických ukazatelů stavu před a po rekonstrukci jsou navzájem porovnány. V práci rovněž poukázáno na přínos rekonstrukce z hlediska bezpečnosti cestujících, zabezpečení provozu a plynulosti provozu.
Anotace v angličtině
The thesis is an analysis of the current state of the line section Pardubice hlavní nádraží - Pardubice-Rosice nad Labem and Pardubice-Rosice nad Labem - Medlešice with the help of calculations of selected technological parameters. The thesis calculates the changed selected technological parameters after double-tracking and after the reconstruction of the railway station Pardubice-Rosice nad Labem. The results of technological parameters of the state before and after the reconstruction are mutually compared. The thesis also pointed out the benefits of reconstruction in terms of passenger safety, traffic security and traffic flow.
technological parameters, operating interval of gradual entry and departure, operating interval of crossing, operating interval of the subsequent journey
Rozsah průvodní práce
88 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V práci je za pomoci výpočtů vybraných technologických ukazatelů provedena analýza současného stavu mezistaničního úseku Pardubice hlavní nádraží - Pardubice-Rosice nad Labem a Pardubice-Rosice nad Labem - Medlešice. V práci jsou vypočteny změněné vybrané technologické ukazatele po zdvojkolejnění tratě a po rekonstrukci železniční stanice Pardubice-Rosice nad Labem. Výsledky technologických ukazatelů stavu před a po rekonstrukci jsou navzájem porovnány. V práci rovněž poukázáno na přínos rekonstrukce z hlediska bezpečnosti cestujících, zabezpečení provozu a plynulosti provozu.
Anotace v angličtině
The thesis is an analysis of the current state of the line section Pardubice hlavní nádraží - Pardubice-Rosice nad Labem and Pardubice-Rosice nad Labem - Medlešice with the help of calculations of selected technological parameters. The thesis calculates the changed selected technological parameters after double-tracking and after the reconstruction of the railway station Pardubice-Rosice nad Labem. The results of technological parameters of the state before and after the reconstruction are mutually compared. The thesis also pointed out the benefits of reconstruction in terms of passenger safety, traffic security and traffic flow.
technological parameters, operating interval of gradual entry and departure, operating interval of crossing, operating interval of the subsequent journey
2. Výpočet technologických ukazatelů pro stav po rekonstrukci
3. Zhodnocení technologických ukazatelů
Závěr
Seznam doporučené literatury
GAŠPÁRIK, Jozef a Jiří KOLÁŘ. Železniční doprava: technologie, řízení, grafikony a dalších 100 zajímavostí. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0058-3.
Dopravní a návěstní předpis D1.
LOJDA, Jiří. Zákon o dráhách: komentář. Praha: Wolters Kluwer, 2017. Komentáře (Wolters Kluwer ČR). ISBN 978-80-7552-756-1.
Seznam doporučené literatury
GAŠPÁRIK, Jozef a Jiří KOLÁŘ. Železniční doprava: technologie, řízení, grafikony a dalších 100 zajímavostí. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-0058-3.
Dopravní a návěstní předpis D1.
LOJDA, Jiří. Zákon o dráhách: komentář. Praha: Wolters Kluwer, 2017. Komentáře (Wolters Kluwer ČR). ISBN 978-80-7552-756-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.