Diplomová práce je zaměřena na silniční dokládkovou přepravu ve společnosti DHL Freight CZ s.r.o. První část práce obsahuje analýzu současného stavu dokládkového systému. Ve druhé části se práce věnuje návrhům na změny v dokládkovém systému a na zavedení terminálů do dokládkového systému. Je provedena lokace v síti pro dva terminály navíc a návazně je provedena alokace zákazníků. Zároveň je využit Clarke-Wrightův algoritmus pro tvorbu okružních tras. Ve třetí části je navržené řešení vyhodnoceno.
Anotace v angličtině
The diploma thesis will be focused on road transport to collect a top-up load in the company DHL Freight CZ s.r.o. The first part of the thesis will contain an analysis of the current state of the part load system. In the second part, the thesis will be focused on proposals of changes in the part load system and on application of terminals to the part load system. The location is performed for two terminals in the network, and subsequently, the allocation of customers is carried out. At the same time, the Clarke-Wright algorithm is used for the circular routes. In the third part, the proposed solution is evaluated.
Diplomová práce je zaměřena na silniční dokládkovou přepravu ve společnosti DHL Freight CZ s.r.o. První část práce obsahuje analýzu současného stavu dokládkového systému. Ve druhé části se práce věnuje návrhům na změny v dokládkovém systému a na zavedení terminálů do dokládkového systému. Je provedena lokace v síti pro dva terminály navíc a návazně je provedena alokace zákazníků. Zároveň je využit Clarke-Wrightův algoritmus pro tvorbu okružních tras. Ve třetí části je navržené řešení vyhodnoceno.
Anotace v angličtině
The diploma thesis will be focused on road transport to collect a top-up load in the company DHL Freight CZ s.r.o. The first part of the thesis will contain an analysis of the current state of the part load system. In the second part, the thesis will be focused on proposals of changes in the part load system and on application of terminals to the part load system. The location is performed for two terminals in the network, and subsequently, the allocation of customers is carried out. At the same time, the Clarke-Wright algorithm is used for the circular routes. In the third part, the proposed solution is evaluated.
JANÁČEK, Jaroslav. Optimalizace na dopravních sítích. 2., přeprac. vyd. Žilina: EDIS - vydavatel'stvo ŽU, 2006. Vysokoškolské učebnice. ISBN 80-8070-5860-0.
ČERNÁ, Anna a Jan ČERNÝ. Manažerské rozhodování o dopravních systémech. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-849-7.
BULÍČEK, Josef. Systémová analýza: studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013. ISBN 978-80-7395-630-1.
Seznam doporučené literatury
JANÁČEK, Jaroslav. Optimalizace na dopravních sítích. 2., přeprac. vyd. Žilina: EDIS - vydavatel'stvo ŽU, 2006. Vysokoškolské učebnice. ISBN 80-8070-5860-0.
ČERNÁ, Anna a Jan ČERNÝ. Manažerské rozhodování o dopravních systémech. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-849-7.
BULÍČEK, Josef. Systémová analýza: studijní opora. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2013. ISBN 978-80-7395-630-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své diplomové práci dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.