Diplomová práca sa zaoberá problematikou green marketingovej komunikácie
v automobilovom priemysle. V prvej kapitole je teoreticky vymedzená skúmaná problematika. V druhej kapitole je vykonaná analýza green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle. V tretej kapitole sú navrhnuté opatrenia na zlepšenie green marketingovej komunikácie, ktoré sú vo štvrtej kapitole zhodnotené.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of green marketing communication in the automotive industry. The first chapter theoretically defines the researched issues. In the second chapter, an analysis of green marketing communication in the automotive industry is performed. In the third chapter, suggestions to improve green marketing communication are proposed, which are
evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
green - marketing, marketingová komunikácia, životné prostredie, automobilový priemysel
Klíčová slova v angličtině
green - marketing, marketing communication, environment, automotive industry
Rozsah průvodní práce
88 s., 2 s. príl.
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca sa zaoberá problematikou green marketingovej komunikácie
v automobilovom priemysle. V prvej kapitole je teoreticky vymedzená skúmaná problematika. V druhej kapitole je vykonaná analýza green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle. V tretej kapitole sú navrhnuté opatrenia na zlepšenie green marketingovej komunikácie, ktoré sú vo štvrtej kapitole zhodnotené.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of green marketing communication in the automotive industry. The first chapter theoretically defines the researched issues. In the second chapter, an analysis of green marketing communication in the automotive industry is performed. In the third chapter, suggestions to improve green marketing communication are proposed, which are
evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
green - marketing, marketingová komunikácia, životné prostredie, automobilový priemysel
Klíčová slova v angličtině
green - marketing, marketing communication, environment, automotive industry
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymedzenie skúmanej problematiky
2. Analýza green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle
3. Návrh na zlepšenie green marketingovej komunikácie
4. Zhodnotenie návrhu
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymedzenie skúmanej problematiky
2. Analýza green marketingovej komunikácie v automobilovom priemysle
3. Návrh na zlepšenie green marketingovej komunikácie
4. Zhodnotenie návrhu
Záver
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.