Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy. V první kapitole jsou definována teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci s využitím sociálních sítí. V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook u vybraných dopravců v segmentu železniční osobní dopravy. Na základě výsledků analýzy současného stavu jsou ve třetí kapitole navržena opatření na zlepšení marketingové komunikace pro jednotlivé analyzované dopravce.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with marketing communication on the social media network Facebook in the segment of railway passenger transport. The first chapter defines the theoretical basis of marketing communication with emphasis on marketing communication using social networks. In the second chapter, an analysis of marketing communication on the social network Facebook in the segment of railway passenger transport for selected carrier is performed. Based on the results of the analysis of the current situation measures are proposed in the third chapter to improve marketing communication for the individual carriers analyzed.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální síť, Facebook, železniční dopravce
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social media network, Facebook, railway carrier
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy. V první kapitole jsou definována teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingovou komunikaci s využitím sociálních sítí. V rámci druhé kapitoly je provedena analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook u vybraných dopravců v segmentu železniční osobní dopravy. Na základě výsledků analýzy současného stavu jsou ve třetí kapitole navržena opatření na zlepšení marketingové komunikace pro jednotlivé analyzované dopravce.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with marketing communication on the social media network Facebook in the segment of railway passenger transport. The first chapter defines the theoretical basis of marketing communication with emphasis on marketing communication using social networks. In the second chapter, an analysis of marketing communication on the social network Facebook in the segment of railway passenger transport for selected carrier is performed. Based on the results of the analysis of the current situation measures are proposed in the third chapter to improve marketing communication for the individual carriers analyzed.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, sociální síť, Facebook, železniční dopravce
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, social media network, Facebook, railway carrier
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretická východiska marketingové komunikace 2. Analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy 3. Návrh opatření na zlepšení marketingové komunikace Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teoretická východiska marketingové komunikace 2. Analýza marketingové komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy 3. Návrh opatření na zlepšení marketingové komunikace Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.