DYTRT, Zdeněk. Manažerská etika v otázkách a odpovědích: jde morálka a úspěch v byznysu dohromady?. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3344-6
\par
{KAŠPAROVÁ, Klára. Faktory ovlivňující CSR reportování. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 135 s. ISBN 978-80-210-5985-6. DOI 10.5817/CZ.MUNI.M210- 5985-2012}
{KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012. Expert. ISBN 978-80-247-3983-0}
\par
KUNZ, Vilém a Klára, Kašparová. 2013. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4480-3
MCWILLIAMS, Abagail, Deborah E. RUPP, Donald S. SIEGEL, Günter STAHL a David A. WALDMAN. Corporate social responsibility: Psychological and Oranizational Perspectives. Oxford: Oxford University Press, 2019. ISBN 978-0-19-880228-0
TETŘEVOVÁ, Liběna. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-9687-6
VON LIEL, Benedikt. Creating Shared Value as Future Factor of Competition: Analysis and Empirical Evidence. München: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2016. ISBN 978-3-658-12602-5
Seznam doporučené literatury
DYTRT, Zdeněk. Manažerská etika v otázkách a odpovědích: jde morálka a úspěch v byznysu dohromady?. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3344-6
\par
{KAŠPAROVÁ, Klára. Faktory ovlivňující CSR reportování. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 135 s. ISBN 978-80-210-5985-6. DOI 10.5817/CZ.MUNI.M210- 5985-2012}
{KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012. Expert. ISBN 978-80-247-3983-0}
\par
KUNZ, Vilém a Klára, Kašparová. 2013. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4480-3
MCWILLIAMS, Abagail, Deborah E. RUPP, Donald S. SIEGEL, Günter STAHL a David A. WALDMAN. Corporate social responsibility: Psychological and Oranizational Perspectives. Oxford: Oxford University Press, 2019. ISBN 978-0-19-880228-0
TETŘEVOVÁ, Liběna. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing, 2017. ISBN 978-80-271-9687-6
VON LIEL, Benedikt. Creating Shared Value as Future Factor of Competition: Analysis and Empirical Evidence. München: Springer Fachmedien Wiesbaden, 2016. ISBN 978-3-658-12602-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP „CSR jako nástroj vytváření sdílené hodnoty“, otázky a náměty vedoucí a oponentky práce:
Uveďte, prosím, příklady společností působících v České republice z jiného než Vámi sledovaného oboru, které podle Vašeho názoru vytvářejí sdílenou hodnotu.
Jak si vysvětlujete, že se Vámi získané výsledky značně liší od hodnocení odpovědnosti zkoumaných firem dle Global RepTrak (2021)?
Otázky a náměty z rozpravy:
Odkud jste čerpal podklady pro svou DP?