Bakalářská práce se zabývá vlivem vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu a je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část je věnována problematice podnikové kultury a vzdělávání a rozvoji zaměstnanců. Závěr teoretické části popisuje vliv vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu. V analytické části je charakterizována společnost eBRÁNA s.r.o. a následuje dotazníkové šetření a rozhovor s vedoucím pracovníkem. Závěr práce poskytuje zhodnocení provedené analýzy a formulaci doporučení pro podnik.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the influence of employee education and development on corporate culture and is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part is devoted to the issue of corporate culture and education and development of employees. The conclusion of the theoretical part describes the impact of employee education and development on corporate culture. In the analytical part, eBRÁNA s.r.o. is characterized and followed by a questionnaire survey and an interview with a manager. The conclusion of the thesis provides an evaluation of the analysis and the formulation of recommendations for the enterprise.
Klíčová slova
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, metody vzdělávání, podniková kultura.
Klíčová slova v angličtině
Education and development of empoyees, methods of company education, company culture.
Rozsah průvodní práce
68 s. (94 720 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vlivem vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu a je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část je věnována problematice podnikové kultury a vzdělávání a rozvoji zaměstnanců. Závěr teoretické části popisuje vliv vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu. V analytické části je charakterizována společnost eBRÁNA s.r.o. a následuje dotazníkové šetření a rozhovor s vedoucím pracovníkem. Závěr práce poskytuje zhodnocení provedené analýzy a formulaci doporučení pro podnik.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the influence of employee education and development on corporate culture and is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part is devoted to the issue of corporate culture and education and development of employees. The conclusion of the theoretical part describes the impact of employee education and development on corporate culture. In the analytical part, eBRÁNA s.r.o. is characterized and followed by a questionnaire survey and an interview with a manager. The conclusion of the thesis provides an evaluation of the analysis and the formulation of recommendations for the enterprise.
Klíčová slova
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, metody vzdělávání, podniková kultura.
Klíčová slova v angličtině
Education and development of empoyees, methods of company education, company culture.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je, na základě provedení analýzy vlivu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu ve vybraném podniku, identifikovat klíčové faktory v oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců mající pozitivní vliv na podnikovou kulturu.
Osnova:
- Charakteristika podnikové kultury.
- Vymezení metod rozvoje a vzdělávání pracovníků.
- Analýza vlivu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu ve vybraném podniku.
- Zhodnocení výsledků a navržení zlepšení.
- Formulace závěru.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je, na základě provedení analýzy vlivu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu ve vybraném podniku, identifikovat klíčové faktory v oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců mající pozitivní vliv na podnikovou kulturu.
Osnova:
- Charakteristika podnikové kultury.
- Vymezení metod rozvoje a vzdělávání pracovníků.
- Analýza vlivu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu ve vybraném podniku.
- Zhodnocení výsledků a navržení zlepšení.
- Formulace závěru.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2015. 200 s. ISBN 978-80-7452-113-3.
DVOŘÁKOVÁ, Miroslava et al. Aktuální témata učení a vzdělávání dospělých. 1. vyd. Praha: Česká andragogická společnost, 2014. 103 s. Česká a slovenská andragogika; sv. 10. ISBN 978-80-905460-1-1.
HAJEROVÁ-MÜLEROVÁ, Lenka. ŠIMEK, Zdeněk. Podniková kultura. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. ISBN 978-80-86730-65-3.
MSOROKA, Mohamed. Organizational Culture: Its implications to educational institutions. 2011. ISBN 978-3-656-13193-9
URBAN, Jan. Firemní kultura a identita. Ústav práva a právní vědy, o.p.s., 2014. 110 s. ISBN 978-80-87974-05-6
BARTÁK, Jan. Aktuální problémy vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizacích. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2015. 200 s. ISBN 978-80-7452-113-3.
DVOŘÁKOVÁ, Miroslava et al. Aktuální témata učení a vzdělávání dospělých. 1. vyd. Praha: Česká andragogická společnost, 2014. 103 s. Česká a slovenská andragogika; sv. 10. ISBN 978-80-905460-1-1.
HAJEROVÁ-MÜLEROVÁ, Lenka. ŠIMEK, Zdeněk. Podniková kultura. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. ISBN 978-80-86730-65-3.
MSOROKA, Mohamed. Organizational Culture: Its implications to educational institutions. 2011. ISBN 978-3-656-13193-9
URBAN, Jan. Firemní kultura a identita. Ústav práva a právní vědy, o.p.s., 2014. 110 s. ISBN 978-80-87974-05-6
Studentka přednesla téma své BP „Vliv vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na podnikovou kulturu“, otázky vedoucí BP:
1. V rámci doporučení uvádíte konkrétní metody vzděláváni, které byste doporučila společnosti realizovat. Navrhovala byste rozdílnou formu vzdělávání zaměstnancům podle jejich věku?
2. V rámci řízeného rozhovoru uvádí marketingová ředitelka, že k pravidelnému školení, kterého se účastní pracovníci všech oddělení dochází minimálně jednou měsíčně. Na str. 43 v rámci vyhodnocení otázky č. 1 uvádíte, že pracovníci administrativy jsou vzděláváni půlročně. Prosím objasněte tuto nesrovnalost.