Cílem této bakalářské práce bude provedení analýzy užití metrik obchodních případů ve vybraném podniku, a následně pak navržení možných doporučení ke zlepšení této problematiky.
V teoretické části je blíže definován obchod, cenotvorba a metriky společně s klíčovými ukazateli, které jsou hlavním tématem bakalářské práce. Praktická část se skládá především z analýzy současných metrik obchodních případů a doporučených ke sledování managementem podniku.
Závěr práce pojednává o doporučení jiných a výhodnějších metrik obchodních případů stanovené autorem bakalářské práce
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis will be to analyze the use of business case metrics in a selected company, and then to propose possible recommendations to improve this issue.
The theoretical part defines trade, pricing and metrics together with key indicators, which are the main topic of the bachelor's thesis. The practical part consists mainly of an analysis of current business case metrics and recommended for monitoring by the company's management.
The conclusion of the thesis deals with the recommendation of other and more advantageous business case metrics set by the author of the bachelor's thesis.
key performance indicators, business case metrics, business, sale
Rozsah průvodní práce
53 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bude provedení analýzy užití metrik obchodních případů ve vybraném podniku, a následně pak navržení možných doporučení ke zlepšení této problematiky.
V teoretické části je blíže definován obchod, cenotvorba a metriky společně s klíčovými ukazateli, které jsou hlavním tématem bakalářské práce. Praktická část se skládá především z analýzy současných metrik obchodních případů a doporučených ke sledování managementem podniku.
Závěr práce pojednává o doporučení jiných a výhodnějších metrik obchodních případů stanovené autorem bakalářské práce
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis will be to analyze the use of business case metrics in a selected company, and then to propose possible recommendations to improve this issue.
The theoretical part defines trade, pricing and metrics together with key indicators, which are the main topic of the bachelor's thesis. The practical part consists mainly of an analysis of current business case metrics and recommended for monitoring by the company's management.
The conclusion of the thesis deals with the recommendation of other and more advantageous business case metrics set by the author of the bachelor's thesis.
key performance indicators, business case metrics, business, sale
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat užití metrik obchodních případů vybraného podniku a doporučit jejich zlepšení.
Osnova:
- Obchodní proces a jeho parametry.
- Cenotvorba.
- Klíčové ukazatele výkonnosti.
- Vytváření nabídek.
- Metriky obchodních případů.
- Využívání dat z informačních systémů pro tvorbu metrik.
- Analýza metrik obchodních případů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat užití metrik obchodních případů vybraného podniku a doporučit jejich zlepšení.
Osnova:
- Obchodní proces a jeho parametry.
- Cenotvorba.
- Klíčové ukazatele výkonnosti.
- Vytváření nabídek.
- Metriky obchodních případů.
- Využívání dat z informačních systémů pro tvorbu metrik.
- Analýza metrik obchodních případů.
Seznam doporučené literatury
KOCH, Miloš a DOVRTĚL, Jan. Management informačních systémů. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2006. 174 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 80-214-3262-4.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Překlad Tomáš Juppa a Martin Machek. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MULAČOVÁ, Věra a kol. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
NOVOTNÝ, Ota et al. Řízení výkonnosti podnikové informatiky. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010. 275 s. ISBN 978-80-7431-040-9.
PARMENTER, David. Klíčové ukazatele výkonnosti: rozvíjení, implementování a využívání vítězných klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI). 1. vyd. Praha: Česká společnost pro jakost, 2008. 242 s. ISBN 978-80-02-02083-7.
WAGNER, Jaroslav. Měření výkonnosti: jak měřit, vyhodnocovat a využívat informace o podnikové výkonnosti . 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 248 s. Prosperita firmy. ISBN 978-80-247-2924-4.
Seznam doporučené literatury
KOCH, Miloš a DOVRTĚL, Jan. Management informačních systémů. Vyd. 1. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2006. 174 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 80-214-3262-4.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Překlad Tomáš Juppa a Martin Machek. [4. vyd.]. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MULAČOVÁ, Věra a kol. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. 520 s. Finanční řízení. ISBN 978-80-247-4780-4.
NOVOTNÝ, Ota et al. Řízení výkonnosti podnikové informatiky. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010. 275 s. ISBN 978-80-7431-040-9.
PARMENTER, David. Klíčové ukazatele výkonnosti: rozvíjení, implementování a využívání vítězných klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI). 1. vyd. Praha: Česká společnost pro jakost, 2008. 242 s. ISBN 978-80-02-02083-7.
WAGNER, Jaroslav. Měření výkonnosti: jak měřit, vyhodnocovat a využívat informace o podnikové výkonnosti . 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 248 s. Prosperita firmy. ISBN 978-80-247-2924-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své BP „Analýza užití metrik obchodních případů ve vybraném podniku“, otázky vedoucího BP:
1. Seznámil jste management podniku se závěry vaší práce, a pokud ano, jak reagovali.
2. Proč jste se rozhodl doporučit podniku obchodní metriky právě podle klíčových ukazatelů výkonnosti?
Otázky a náměty z obhajoby:
V tabulce č. 6 máte uvedený obrat v roce 2020 výrazně nižší než v předcházejících letech, čím to bylo způsobeno?