Tato bakalářská práce se věnuje managementu sportovního klubu BSK TJ Jičín, z.s. Teoretická část se zabývá základními pojmy managementu, manažerem a manažerskými funkcemi. Praktická část se práce zaměřuje na basketbalový oddíl BSK TJ Jičín z.s. V první části jsou zanalyzovány manažerské funkce sportovní organizace. Druhá část praktické části popisuje syntézu získaných poznatků a navrhuje doporučení ke zvýšení její efektivnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the management of the sports club BSK TJ Jičín, z.s. The theoretical part deals with the basic concepts of management, manager and managerial functions. The practical part focuses on the basketball team BSK TJ Jičín z.s. The first part analyzes the managerial functions of a sports organization. The second part of the practical part describes the findings and proposes recommendations to increase it is effectiveness.
Klíčová slova
Management, manažerské funkce, management ve sportu, basketbalový oddíl, spolek
Klíčová slova v angličtině
Management, managerial functions, sports management, basketball squad, association
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje managementu sportovního klubu BSK TJ Jičín, z.s. Teoretická část se zabývá základními pojmy managementu, manažerem a manažerskými funkcemi. Praktická část se práce zaměřuje na basketbalový oddíl BSK TJ Jičín z.s. V první části jsou zanalyzovány manažerské funkce sportovní organizace. Druhá část praktické části popisuje syntézu získaných poznatků a navrhuje doporučení ke zvýšení její efektivnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the management of the sports club BSK TJ Jičín, z.s. The theoretical part deals with the basic concepts of management, manager and managerial functions. The practical part focuses on the basketball team BSK TJ Jičín z.s. The first part analyzes the managerial functions of a sports organization. The second part of the practical part describes the findings and proposes recommendations to increase it is effectiveness.
Klíčová slova
Management, manažerské funkce, management ve sportu, basketbalový oddíl, spolek
Klíčová slova v angličtině
Management, managerial functions, sports management, basketball squad, association
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza vybraných manažerských funkcí ve sportovní organizaci se zaměřením na její specifika. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení její efektivnosti .
Osnova :
- Management.
- Management ve sportu.
- Analýza managerských funkcí ve sportu.
- Doporučení ke zvýšení efektivnosti managementu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza vybraných manažerských funkcí ve sportovní organizaci se zaměřením na její specifika. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení její efektivnosti .
Osnova :
- Management.
- Management ve sportu.
- Analýza managerských funkcí ve sportu.
- Doporučení ke zvýšení efektivnosti managementu.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu 21. století. 1 vyd. Jesenice: Ekopress, 2020. 222 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
HOBZA, Vladimír a Vladimír HOBZA. Kompendium ekonomie: mikro- a makroekonomie pro studenty FTK : obory: rekreologie, management a marketing, trenérství a management sportu. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. 70 s. ISBN 978-80-244-5038-4.
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada Publishing, 2018. Expert (Grada). 176 s. ISBN 978-80-271-0560-1.
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. Management, marketing a ekonomika sportu. 1 vyd. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016. 284 s. ISBN 978-80-210-8346-2.
SCHWARZ, Eric C., Stacey A. HALL a Simon SHIBLI. Sport facility operations management: a global perspective. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. 368 s. ISBN 978-0-367-13364-1.
Seznam doporučené literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu 21. století. 1 vyd. Jesenice: Ekopress, 2020. 222 s. ISBN 978-80-87865-62-0.
HOBZA, Vladimír a Vladimír HOBZA. Kompendium ekonomie: mikro- a makroekonomie pro studenty FTK : obory: rekreologie, management a marketing, trenérství a management sportu. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2016. 70 s. ISBN 978-80-244-5038-4.
KUNZ, Vilém. Sportovní marketing: CSR a sponzoring. Praha: Grada Publishing, 2018. Expert (Grada). 176 s. ISBN 978-80-271-0560-1.
NOVÁ, Jana, Jiří NOVOTNÝ, Oldřich RACEK, Jaroslav REKTOŘÍK, Aleš SEKOT, Milena STRACHOVÁ a Hana VÁLKOVÁ. Management, marketing a ekonomika sportu. 1 vyd. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016. 284 s. ISBN 978-80-210-8346-2.
SCHWARZ, Eric C., Stacey A. HALL a Simon SHIBLI. Sport facility operations management: a global perspective. Third edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2020. 368 s. ISBN 978-0-367-13364-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Management ve sportovní organizaci
Cílem práce je: analýza manažerských funkcí ve sportovní organizaci se zaměřením na její specifika. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení její efektivnosti.
Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Otázka 1.: Vysvětlete, jaká opatření a ve kterých oblastech, by jste navrhoval vzhledem ke zkušenostem v zahraničí s managementem sportovních funkcí ve sportovním klubu obdobného zaměření?
Student na položené otázky reagoval s určitými nepřesnostmi.
Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy:
Otázka 3.: Vaše navrhované změny v sobě mají finanční důsledky, analyzoval jste je?
Otázka 4.: Na str. 53 – vyhodnocení manažerské funkce – domníváte se, že interní audit provádí kontrolu?
Student na položené otázky reagoval s určitými nepřesnostmi.