Tato bakalářská práce se věnuje analýze systému managementu jakosti ve vybrané organizaci. První část práce se zabývá definováním základních pojmů managementu a dále samotným systémem managementu jakosti. Další část se zaměřuje na analýzu systému managementu jakosti ve vybrané organizaci. Výsledkem celé práce je hodnocení systému a návrhy na zlepšení v organizaci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the quality management system in a selected company. The first part deals with the definition of basic management concepts
and the quality management system itself. The next part focuses on the analysis of the quality management system in a selected organization. The result of the whole work is the evaluation of the system and suggestions for improvement in the organization.
Klíčová slova
systém managementu jakosti, neustálé zlepšování, management, ISO normy
Klíčová slova v angličtině
quality management system, continuous improvement, management, ISO standards
Rozsah průvodní práce
66 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje analýze systému managementu jakosti ve vybrané organizaci. První část práce se zabývá definováním základních pojmů managementu a dále samotným systémem managementu jakosti. Další část se zaměřuje na analýzu systému managementu jakosti ve vybrané organizaci. Výsledkem celé práce je hodnocení systému a návrhy na zlepšení v organizaci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the analysis of the quality management system in a selected company. The first part deals with the definition of basic management concepts
and the quality management system itself. The next part focuses on the analysis of the quality management system in a selected organization. The result of the whole work is the evaluation of the system and suggestions for improvement in the organization.
Klíčová slova
systém managementu jakosti, neustálé zlepšování, management, ISO normy
Klíčová slova v angličtině
quality management system, continuous improvement, management, ISO standards
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Osnova:
- Management. - Vymezení managementu jakosti. - Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci. - Vyhodnocení a návrhy na zlepšení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza systému managementu jakosti ve vybraném podniku. Metodou syntézy shrnutí získaných poznatků a doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Osnova:
- Management. - Vymezení managementu jakosti. - Analýza systému managementu jakosti ve vybrané organizaci. - Vyhodnocení a návrhy na zlepšení.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, Peter Ferdinand a Pavel MEDEK. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2. vydání. Praha: Management Press, 2016, 300 stran. ISBN 978-80-7261-397-7.
JUROVÁ, Marie. Výrobní a logistické procesy v podnikání. Praha: Grada Publishing, 2016, 254 stran. ISBN 978-80-247-5717-9.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. Praha: Management Press, 2018, 366 stran. ISBN 978-80-7261-561-2
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit? Praha: Management Press, 2016, 302 stran. ISBN 978-80-7261-426-4.
PETŘÍKOVÁ, Růžena, Šárka JANKŮ a Zdenka HOFBRUCKEROVÁ. Lidé v procesech řízení: (o kvalitě, znalostech, odpovědnosti a udržitelném rozvoji). Praha: Professional Publishing, 2020, 190 stran. ISBN 978-80-88260-43-1.
SARTOR, Marco a Guido ORZES, ed. Quality management: tools, methods, and standards. Bingley: Emerald Publishing, 2019, 312 pages. ISBN 978-1-78769-804-8.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, Peter Ferdinand a Pavel MEDEK. To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku. 2. vydání. Praha: Management Press, 2016, 300 stran. ISBN 978-80-7261-397-7.
JUROVÁ, Marie. Výrobní a logistické procesy v podnikání. Praha: Grada Publishing, 2016, 254 stran. ISBN 978-80-247-5717-9.
NENADÁL, Jaroslav. Management kvality pro 21. století. Praha: Management Press, 2018, 366 stran. ISBN 978-80-7261-561-2
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality: co, proč a jak měřit? Praha: Management Press, 2016, 302 stran. ISBN 978-80-7261-426-4.
PETŘÍKOVÁ, Růžena, Šárka JANKŮ a Zdenka HOFBRUCKEROVÁ. Lidé v procesech řízení: (o kvalitě, znalostech, odpovědnosti a udržitelném rozvoji). Praha: Professional Publishing, 2020, 190 stran. ISBN 978-80-88260-43-1.
SARTOR, Marco a Guido ORZES, ed. Quality management: tools, methods, and standards. Bingley: Emerald Publishing, 2019, 312 pages. ISBN 978-1-78769-804-8.