Informace o kvalifikační práci Využití nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera v rámci státní organizace Správa železnic
Práce se zabývá využitím nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera jako potencionálních uchazečů zaměstnavatele Správa železnic, státní organizace. Personální marketing pomáhá poznat preference cílové skupiny potenciálních uchazečů. Za tímto účelem jsou v práci analyzovány preference studentů Dopravní fakulty Jana Pernera při výběru zaměstnavatele a jejich vnímání zaměstnanecké značky Správa železnic. Dále jsou také analyzovány přístupy Správy železnic k personálnímu marketingu. Na základě výsledků analýzy jsou navržena opatření v rámci personálního marketingu v organizaci Správa železnic. Navržená opatření jsou následně zhodnocena.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on usage of personnel marketing tools in attracting of Faculty of Transport Engineering students as potential candidates within the national organization Správa železnic. Personnel marketing helps to know the preferences of the target group of potential candidates. The analysis is focused on preferences of Faculty of Transport Engineering students, when they choosing an employer and students´perception of Správa železnic employer brand. The organization's attitudes to personnel marketing are also examined. Based on analysis, personnel marketing measures are suggested within the Správa železnic. The measures are evaluated.
Klíčová slova
zaměstnanecká značka, personální marketing, nástroje personálního marketingu, průzkum
Práce se zabývá využitím nástrojů personálního marketingu při oslovování studentů Dopravní fakulty Jana Pernera jako potencionálních uchazečů zaměstnavatele Správa železnic, státní organizace. Personální marketing pomáhá poznat preference cílové skupiny potenciálních uchazečů. Za tímto účelem jsou v práci analyzovány preference studentů Dopravní fakulty Jana Pernera při výběru zaměstnavatele a jejich vnímání zaměstnanecké značky Správa železnic. Dále jsou také analyzovány přístupy Správy železnic k personálnímu marketingu. Na základě výsledků analýzy jsou navržena opatření v rámci personálního marketingu v organizaci Správa železnic. Navržená opatření jsou následně zhodnocena.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on usage of personnel marketing tools in attracting of Faculty of Transport Engineering students as potential candidates within the national organization Správa železnic. Personnel marketing helps to know the preferences of the target group of potential candidates. The analysis is focused on preferences of Faculty of Transport Engineering students, when they choosing an employer and students´perception of Správa železnic employer brand. The organization's attitudes to personnel marketing are also examined. Based on analysis, personnel marketing measures are suggested within the Správa železnic. The measures are evaluated.
Klíčová slova
zaměstnanecká značka, personální marketing, nástroje personálního marketingu, průzkum
2. Analýza očekávání studentů Dopravní fakulty Jana Pernera při hledání zaměstnání
3. Návrh opatření v rámci personálního marketingu ve státní organizaci Správa železnic
4. Zhodnocení navrhovaných opatření
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska zkoumané problematiky
2. Analýza očekávání studentů Dopravní fakulty Jana Pernera při hledání zaměstnání
3. Návrh opatření v rámci personálního marketingu ve státní organizaci Správa železnic
4. Zhodnocení navrhovaných opatření
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.