Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících. V první kapitole jsou vymezena zejména teoretická východiska zkoumané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové. Ve třetí kapitole jsou navržena opatření na zlepšení kvality služeb MHD, která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Annotation in English
The diploma thesis deals with quality of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové from the point of passengers. In the first chapter are defined especially theoretical definitions of the researched issues. In the second chapter is performed the quality analysis of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové. The third chapter offers measures how to improve quality of urban public transport services which are evaluated in the fourth chapter.
Keywords
respondent, kvalita dopravních služeb, městská hromadná doprava, ukazatele kvality dopravních služeb, průzkum spokojenosti cestujících
Keywords in English
respondent, quality of transport services, urban public transport, indicators of the quality of transport services, passenger satisfaction survey
Length of the covering note
90 s., 21 s. příl.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících. V první kapitole jsou vymezena zejména teoretická východiska zkoumané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové. Ve třetí kapitole jsou navržena opatření na zlepšení kvality služeb MHD, která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Annotation in English
The diploma thesis deals with quality of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové from the point of passengers. In the first chapter are defined especially theoretical definitions of the researched issues. In the second chapter is performed the quality analysis of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové. The third chapter offers measures how to improve quality of urban public transport services which are evaluated in the fourth chapter.
Keywords
respondent, kvalita dopravních služeb, městská hromadná doprava, ukazatele kvality dopravních služeb, průzkum spokojenosti cestujících
Keywords in English
respondent, quality of transport services, urban public transport, indicators of the quality of transport services, passenger satisfaction survey
Research Plan
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové 3. Návrh opatření na zlepšení kvality služeb MHD 4. Zhodnocení návrhu Závěr
Research Plan
Úvod 1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky 2. Analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové 3. Návrh opatření na zlepšení kvality služeb MHD 4. Zhodnocení návrhu Závěr
Recommended resources
dle pokynů vedoucí/ho práce
Recommended resources
dle pokynů vedoucí/ho práce
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.