Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the current trends in marketing communication. The first part contains an introduction to the introductory concepts associated with the problem and a presentation of modern trends in marketing communication. The second part contains an introduction to the selected company, its marketing communication and the implementation of a consumer questionnaire survey. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the unnamed company XY and to carry out a questionnaire survey of consumers. Based on the evaluation of the obtained data, subsequently assess the company's marketing communication and make suggestions for its possible improvement.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, moderní trendy v marketingové komunikaci, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, modern trends in marketing communication, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v marketingové komunikaci. První část obsahuje seznámení s úvodními pojmy spojené s řešenou problematikou a představení moderních trendů v marketingové komunikaci. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou společností, její marketingovou komunikací a realizaci dotazníkového šetření spotřebitelů. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci nejmenované společnosti XY a realizovat dotazníkové šetření spotřebitelů. Na základě zhodnocení získaných dat následně posoudit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the current trends in marketing communication. The first part contains an introduction to the introductory concepts associated with the problem and a presentation of modern trends in marketing communication. The second part contains an introduction to the selected company, its marketing communication and the implementation of a consumer questionnaire survey. The aim of the work is to evaluate the marketing communication of the unnamed company XY and to carry out a questionnaire survey of consumers. Based on the evaluation of the obtained data, subsequently assess the company's marketing communication and make suggestions for its possible improvement.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, moderní trendy v marketingové komunikaci, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, modern trends in marketing communication, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. S využitím výsledků z dotazníkového šetření, které se bude týkat vnímání marketingových aktivit této společnosti spotřebiteli, zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.
Osnova:
- Moderní trendy v marketingové komunikaci.
- Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti.
- Dotazníkové šetření spotřebitelů.
- Zhodnocení marketingové komunikace společnosti a návrh na její zlepšení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti. S využitím výsledků z dotazníkového šetření, které se bude týkat vnímání marketingových aktivit této společnosti spotřebiteli, zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti a vyslovit návrhy na její případné zlepšení.
Osnova:
- Moderní trendy v marketingové komunikaci.
- Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti.
- Dotazníkové šetření spotřebitelů.
- Zhodnocení marketingové komunikace společnosti a návrh na její zlepšení.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing: strategy, implementation and practice. Seventh edition. Harlow: Pearson, 2019. ISBN 978-1-292-24157-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, [2017]. ISBN 978-1-119-34120-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing: strategy, implementation and practice. Seventh edition. Harlow: Pearson, 2019. ISBN 978-1-292-24157-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, Hermawan KARTAJAYA a Iwan SETIAWAN. Marketing 4.0: moving from traditional to digital. Hoboken, New Jersey: Wiley, [2017]. ISBN 978-1-119-34120-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své DP „Současné trendy v marketingové komunikace“.
Otázky vedoucího DP:
1. Jaká jsou, podle vašeho názoru, úskalí při realizaci vašich návrhů na zlepšení marketingové komunikace vámi analyzované společnosti?
Otázky oponenta DP:
1. U hodnocení odpovědí na otázku č. 8 (str. 52-53) používáte hodnotící škálu 1 – 5, následně počítáte průměrné hodnocení jednotlivých prostředků marketingové komunikace. Správnější by bylo počítat průměrné hodnocení pouze z odpovědí na škále 1 – 4, případné odpovědi 5 (nemohu hodnotit) do výpočtu průměru nezahrnovat. Změnilo by se pak nějak pořadí uvažovaných marketingových prostředků?
Otázky komise:
1. V jaké výši se pohybuje cenová relace u produktů společnosti?
2. Jaké společné znaky vykazoval soubor respondentů? Odpovídala věková struktura souboru věkové struktuře ČR?