Cílem bakalářské práce Pandemie koronaviru Covid 19 a její dopad na zaměstnance vybraného podniku je popis a analýza ekonomického, sociálního a psychologického dopadu pandemie koronaviru Covid 19 na zaměstnance podniku Autocentrum BARTH a návrh opatření ke snížení negativních dopadů. V první kapitole práce je představen vybraný podnik potom jeho struktura, počet zaměstnanců a jeho historie. Druhá kapitola se věnuje pandemii, jejímu šíření ve světě a v České republice, přijatým vládním opatřením proti šíření a očkování proti němu. Ve třetí kapitole je vysvětlen pojem krize, krizový management a jeho činnosti. Finální kapitola práce obsahuje dopady pandemie a návrhy opatření pro jejich snížení.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis The Covid 19 pandemic and it is impact on the employees of the selected company is the description and analysis of an economic, social and psychological impact of the Covid 19 pandemic on the employees of Autocentrum BARTH and the proposal to reduce the negative impacts. In the first chapter of the thesis, the selected company, its structure, number of employees and its history is presented. The second chapter is devoted to the pandemic, its spread in the world and in the Czech Republic and the adopted government measures against the spread and vaccination against the disease. In the third chapter, the concept of crisis, crisis management and its activities are explained. The final chapter of the thesis contains the impacts of the pandemic and the proposals to reduce them.
Cílem bakalářské práce Pandemie koronaviru Covid 19 a její dopad na zaměstnance vybraného podniku je popis a analýza ekonomického, sociálního a psychologického dopadu pandemie koronaviru Covid 19 na zaměstnance podniku Autocentrum BARTH a návrh opatření ke snížení negativních dopadů. V první kapitole práce je představen vybraný podnik potom jeho struktura, počet zaměstnanců a jeho historie. Druhá kapitola se věnuje pandemii, jejímu šíření ve světě a v České republice, přijatým vládním opatřením proti šíření a očkování proti němu. Ve třetí kapitole je vysvětlen pojem krize, krizový management a jeho činnosti. Finální kapitola práce obsahuje dopady pandemie a návrhy opatření pro jejich snížení.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis The Covid 19 pandemic and it is impact on the employees of the selected company is the description and analysis of an economic, social and psychological impact of the Covid 19 pandemic on the employees of Autocentrum BARTH and the proposal to reduce the negative impacts. In the first chapter of the thesis, the selected company, its structure, number of employees and its history is presented. The second chapter is devoted to the pandemic, its spread in the world and in the Czech Republic and the adopted government measures against the spread and vaccination against the disease. In the third chapter, the concept of crisis, crisis management and its activities are explained. The final chapter of the thesis contains the impacts of the pandemic and the proposals to reduce them.
Cíl práce: Popis a analýza ekonomického, sociálního i psychologického dopadu pandemie na zaměstnance vybraného podniku. Návrh opatření ke snížení negativních dopadů.
Obsah:
- Pandemie COVID-19.
- Krize a krizové řízení.
- Krizový management.
- Představení vybraného podniku a jeho historie.
- Dotazníkové šetření.
- Návrh opatření ke snížení negativních dopadů.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: Popis a analýza ekonomického, sociálního i psychologického dopadu pandemie na zaměstnance vybraného podniku. Návrh opatření ke snížení negativních dopadů.
Obsah:
- Pandemie COVID-19.
- Krize a krizové řízení.
- Krizový management.
- Představení vybraného podniku a jeho historie.
- Dotazníkové šetření.
- Návrh opatření ke snížení negativních dopadů.
Seznam doporučené literatury
ANTUŠÁK, Emil. Krizový management: hrozby krize příležitosti. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. ISBN 978-80-7357-488-8.
EVANGELU, Jaroslava Ester. Krizová komunikace: efektivní zvládání krizových a zátěžových situací. Ostrava: Key Publishing, 2013. Monografie. ISBN 978-80-7418-175-7.
LEDNICKÝ, Václav. Krizový management. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012. ISBN 978-80-7248-782-0.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. (Čtvrté přepracované vydání). [Praha]: Professional Publishing, 2017. ISBN 978-80-906594-8-3.
TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTOVÁ. Krizová komunikace: principy, zkušenosti, postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. Promedia., svazek 1. ISBN 978-80-210-9636-3.
VILÁŠEK, Josef. Krizové řízení. Praha: Karolinum, 2009. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 978-80-246-1723-7.
ZUZÁK, Roman a Martina KÖNIGOVÁ. Krizové řízení podniku. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert. ISBN 978-80-247-3156-8.
Seznam doporučené literatury
ANTUŠÁK, Emil. Krizový management: hrozby krize příležitosti. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. ISBN 978-80-7357-488-8.
EVANGELU, Jaroslava Ester. Krizová komunikace: efektivní zvládání krizových a zátěžových situací. Ostrava: Key Publishing, 2013. Monografie. ISBN 978-80-7418-175-7.
LEDNICKÝ, Václav. Krizový management. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012. ISBN 978-80-7248-782-0.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. (Čtvrté přepracované vydání). [Praha]: Professional Publishing, 2017. ISBN 978-80-906594-8-3.
TOMANDL, Jan, Jaroslav ČUŘÍK, Kristýna MARŠOVSKÁ a Tereza FOJTOVÁ. Krizová komunikace: principy, zkušenosti, postupy. Brno: Masarykova univerzita, 2020. Promedia., svazek 1. ISBN 978-80-210-9636-3.
VILÁŠEK, Josef. Krizové řízení. Praha: Karolinum, 2009. Učební texty Univerzity Karlovy v Praze. ISBN 978-80-246-1723-7.
ZUZÁK, Roman a Martina KÖNIGOVÁ. Krizové řízení podniku. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert. ISBN 978-80-247-3156-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka přednesla téma své BP „Pandemie Covid 19 a její dopad na zaměstnance vybraného podniku“.
Otázky vedoucího BP:
1. Projevila společnost zájem o výsledky vaší práce?
2. Máte informace o tom, že by společnost vypracovávala či upravovala krizový plán?