Diplomová práce se zabývá analýzou potřeb ve vybraném podniku poskytujícím služby u zákazníka a následným návrhem koncepce, organizační struktury, hlavních úkolů a procesů pro podporu oddělení zabývající se informačních a komunikačních technologií. Počáteční kapitoly popisují účel a význam ICT v podnikání, vymezují pojmy a použité metodiky. V dalších kapitolách je představen vybraný vhodný subjekt k provedení analýzy, vyhodnocení a stanovení příslušných výstupů dle cíle práce.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the analysis of needs in a selected company that provides services for customers and then with the proposal concept, organizational structure, main tasks and processes in order to support the information and communication technologies department. The initial chapters describe the purpose and importance of ICT in business, define the concepts and methodologies used. In the next chapters, a selected company is presented for analysis, evaluation and determination of relevant outputs according to the objectives of the work.
information technology, analysis, communication technology, business information systems, customer services, business processes
Rozsah průvodní práce
73 s. (121 223 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou potřeb ve vybraném podniku poskytujícím služby u zákazníka a následným návrhem koncepce, organizační struktury, hlavních úkolů a procesů pro podporu oddělení zabývající se informačních a komunikačních technologií. Počáteční kapitoly popisují účel a význam ICT v podnikání, vymezují pojmy a použité metodiky. V dalších kapitolách je představen vybraný vhodný subjekt k provedení analýzy, vyhodnocení a stanovení příslušných výstupů dle cíle práce.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the analysis of needs in a selected company that provides services for customers and then with the proposal concept, organizational structure, main tasks and processes in order to support the information and communication technologies department. The initial chapters describe the purpose and importance of ICT in business, define the concepts and methodologies used. In the next chapters, a selected company is presented for analysis, evaluation and determination of relevant outputs according to the objectives of the work.
information technology, analysis, communication technology, business information systems, customer services, business processes
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh koncepce, organizační struktury, hlavních úkolů a procesů pro oddělení podpory informačních a komunikačních technologií v podniku poskytujícím služby u zákazníka na základě analýzy potřeb.
Osnova:
- Výběr vhodného subjektu nebo několika subjektů.
- Provedení analýzy.
- Vyhodnocení a stanovení příslušných výstupů dle cíle práce.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh koncepce, organizační struktury, hlavních úkolů a procesů pro oddělení podpory informačních a komunikačních technologií v podniku poskytujícím služby u zákazníka na základě analýzy potřeb.
Osnova:
- Výběr vhodného subjektu nebo několika subjektů.
- Provedení analýzy.
- Vyhodnocení a stanovení příslušných výstupů dle cíle práce.
Seznam doporučené literatury
BASL, Josef. Inovace podnikových informačních systémů: podpora konkurenceschopnosti podniků. Praha: Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-045-4.
BRUCKNER, Tomáš. Tvorba informačních systémů: principy, metodiky, architektury. Praha: Grada, 2012. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4153-6.
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Managing information strategically: proposal of ICT strategy. Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publ., 2010. ISBN 978-3-8433-6865-0.
TVRDÍKOVÁ, Milena. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. Praha: Grada, 2008. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-2728-8.
VRANA, Ivan a Karel RICHTA. Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů: praktická příručka pro podnikové manažery. Praha: Grada, 2005. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-1103-6.
Seznam doporučené literatury
BASL, Josef. Inovace podnikových informačních systémů: podpora konkurenceschopnosti podniků. Praha: Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-045-4.
BRUCKNER, Tomáš. Tvorba informačních systémů: principy, metodiky, architektury. Praha: Grada, 2012. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-4153-6.
ŠTĚDROŇ, Bohumír. Managing information strategically: proposal of ICT strategy. Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publ., 2010. ISBN 978-3-8433-6865-0.
TVRDÍKOVÁ, Milena. Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy: nástroje ke zvyšování kvality informačních systémů. Praha: Grada, 2008. Management v informační společnosti. ISBN 978-80-247-2728-8.
VRANA, Ivan a Karel RICHTA. Zásady a postupy zavádění podnikových informačních systémů: praktická příručka pro podnikové manažery. Praha: Grada, 2005. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-1103-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl téma své DP „Analýza potřeb a návrh koncepce oddělení podpory ICT v podniku poskytujícím služby u zákazníka“, vedoucí a oponent v posudcích DP pokládají následující otázky či náměty:
Pokuste se alespoň přibližně specifikovat, jak velkou část nákladů v jednotlivých řešeních představují osobní náklady na IT personál.
Tabulka 3 uvádí srovnání měřících systémů, je možné získat cenové odhady těchto řešení?
Na str. 53 uvádíte, že lze pro navržený informační systém spočítat návratnost řešení. Uveďte prosím tyto výpočty u obhajoby.
Otázky a náměty z rozpravy:
V tabulce 2 uvádíte varianty zajištění ICT, které z řešení tedy nakonec skutečně firmy doporučujete?
Má již nyní firma nějaké špatné zkušenosti s outsourcingem ICT řešení?