Cílem bakalářské práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu města Pardubice.
V práci jsou popsány základní složky firemní identity a jejich vzájemné vazby. Dále základní principy, techniky a postupy, které jsou následně uplatněny
v samotném návrhu. Výstupem práce je soubor navržených grafických materiálů.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to create a unified visual style of the city of Pardubice. The thesis describes the basic components of corporate identity and their mutual links. Furthermore, the basic principles, techniques and procedures that are subsequently applied in the design itself. The output of the work is
a set of proposed graphic materials.
Klíčová slova
Jednotný vizuální styl, logo, značka, písmo, barvy
Klíčová slova v angličtině
corporate design, logo, brand, font, colors
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu města Pardubice.
V práci jsou popsány základní složky firemní identity a jejich vzájemné vazby. Dále základní principy, techniky a postupy, které jsou následně uplatněny
v samotném návrhu. Výstupem práce je soubor navržených grafických materiálů.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is to create a unified visual style of the city of Pardubice. The thesis describes the basic components of corporate identity and their mutual links. Furthermore, the basic principles, techniques and procedures that are subsequently applied in the design itself. The output of the work is
a set of proposed graphic materials.
Klíčová slova
Jednotný vizuální styl, logo, značka, písmo, barvy
Klíčová slova v angličtině
corporate design, logo, brand, font, colors
Zásady pro vypracování
Cíl práce: zpracovat návrh jednotného vizuálního stylu města.
Osnova:
sep=0em
Základní pojmy, prvky vizuálního stylu.
Proces tvorby - postupy a principy.
Návrh vizuálního stylu.
Zhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: zpracovat návrh jednotného vizuálního stylu města.
Osnova:
sep=0em
Základní pojmy, prvky vizuálního stylu.
Proces tvorby - postupy a principy.
Návrh vizuálního stylu.
Zhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: Nápad, návrh, realizace. Computer Press, 2010. ISBN 9788025131510.
CALDWELLOVÁ, Cath. Grafický design pro každého. Universum, 2020. ISBN 978-80-242-6903-0.
HEALEY, Matthew. Design Loga. Brno: Computer press, 2011. ISBN 9788025136089.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo a Corporate Identity. Grafické studio Kafka design, 2014. ISBN 9788026067719.
VACHUDA, Tomáš. Vstup do světa logotvorby. Kknihy.cz, 2016. ISBN: 978-80-88061-52-6
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-6730-7.
Seznam doporučené literatury
AIREY, David. Logo: Nápad, návrh, realizace. Computer Press, 2010. ISBN 9788025131510.
CALDWELLOVÁ, Cath. Grafický design pro každého. Universum, 2020. ISBN 978-80-242-6903-0.
HEALEY, Matthew. Design Loga. Brno: Computer press, 2011. ISBN 9788025136089.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo a Corporate Identity. Grafické studio Kafka design, 2014. ISBN 9788026067719.
VACHUDA, Tomáš. Vstup do světa logotvorby. Kknihy.cz, 2016. ISBN: 978-80-88061-52-6
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-6730-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student přednesl obhajobu práce s názvem: Jednotný vizuální styl města. Cílem práce je vytvoření jednotného vizuálního stylu města Pardubice.
Otázky dle posudku vedoucího práce:
Jaký byl vzorek respondentů, který jste oslovil k posouzení propagačních materiálů?
Co vás vedlo k nestandardnímu formátu vizitek, co od toho očekáváte?
Otázky komise:
Na základě čeho respondenti dotazníku odpovídali?
Byl vznesen dotaz respondentům na to, co by upravili? Odpovídali, proč se jim styl ne/líbí?
Co bylo inspirací pro návrh loga a vizuálu?