Bakalářská práce se zabývá vývojem moderní webové aplikace, která sbírá volně dostupná data týkající se Steam marketingu z konkrétní hry a poskytující vizuální výstup, který splňuje očekávání pro analýzu sbíraných dat. Data jsou uložena v NoSQL dokumentové databázi MongoDB, ze které jsou vybírána za pomoci serverové části aplikace. Serverovou složku zde zajišťuje Node.js společně s Express.js a konečný vizuální výstup je zpracován jednou z nejpoužívanějších JavaSriptových knihoven React.js.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the creation of a web application for the collection and analysis of data from items in the inventory of the user of the Steam gaming platform. The data comes from available APIs and is stored in a MySQL database, from which it is selected based on the queries received. The application monitors the development of the price of individual items and provides the user with a visual overview of the required data.
Bakalářská práce se zabývá vývojem moderní webové aplikace, která sbírá volně dostupná data týkající se Steam marketingu z konkrétní hry a poskytující vizuální výstup, který splňuje očekávání pro analýzu sbíraných dat. Data jsou uložena v NoSQL dokumentové databázi MongoDB, ze které jsou vybírána za pomoci serverové části aplikace. Serverovou složku zde zajišťuje Node.js společně s Express.js a konečný vizuální výstup je zpracován jednou z nejpoužívanějších JavaSriptových knihoven React.js.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis deals with the creation of a web application for the collection and analysis of data from items in the inventory of the user of the Steam gaming platform. The data comes from available APIs and is stored in a MySQL database, from which it is selected based on the queries received. The application monitors the development of the price of individual items and provides the user with a visual overview of the required data.
Cílem této práce je vytvoření webové aplikace na správu a analýzu virtuálních předmětů herní platformy Steam. Hlavní funkcí aplikace bude sběr dat z dostupných API za účelem analýzy vývoje ceny jednotlivých předmětů například ze hry Rust. Dalšími funkcionalitami aplikace budou například tvorba a ukládání kolekcí předmětů nebo porovnávání změny dat v časovém období. Aplikace bude schopna poskytnout uživatelské rozhraní potřebné k přístupu rozšířených funkcionalit. Pro vytvoření webové aplikace budou využity následující technologie: HTML 5, CSS3, Javascript ES6, JSON, React, Node.js, Express.js, MongoDB, Git.
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je vytvoření webové aplikace na správu a analýzu virtuálních předmětů herní platformy Steam. Hlavní funkcí aplikace bude sběr dat z dostupných API za účelem analýzy vývoje ceny jednotlivých předmětů například ze hry Rust. Dalšími funkcionalitami aplikace budou například tvorba a ukládání kolekcí předmětů nebo porovnávání změny dat v časovém období. Aplikace bude schopna poskytnout uživatelské rozhraní potřebné k přístupu rozšířených funkcionalit. Pro vytvoření webové aplikace budou využity následující technologie: HTML 5, CSS3, Javascript ES6, JSON, React, Node.js, Express.js, MongoDB, Git.
Seznam doporučené literatury
React: Quickstart Step-By-Step Guide To Learning React Javascript Library. Createspace Independent Publishing Platform, 2017. ISBN 1976210232.
LAURENČÍK, Marek. Tvorba www stránek v HTML a CSS. Praha: Grada Publishing, 2019. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-271-2241-7.
Seznam doporučené literatury
React: Quickstart Step-By-Step Guide To Learning React Javascript Library. Createspace Independent Publishing Platform, 2017. ISBN 1976210232.
LAURENČÍK, Marek. Tvorba www stránek v HTML a CSS. Praha: Grada Publishing, 2019. Průvodce (Grada). ISBN 978-80-271-2241-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem bakalářské práce bylo vytvoření webové aplikace na správu a analýzu virtuálních předmětů herní platformy STEAM. Hlavní funkcí aplikace bude sběr dat z dostupných API za účelem analýzy vývoje ceny jednotlivých předmětů například ze hry Rust. Vedoucí práce nemá závažnější připomínky. Dle vedoucího pracoval student samostatně a zodpovědně. Vytvořená aplikace je plně funkční a použitelná v praxi.
Student výborně prezentoval výsledky své bakalářské práce, reagoval na dotazy a připomínky vedoucího, předsedy i členů komise pro státní závěrečné zkoušky.