Bakalářská práce na téma "Buzzy očima dítěte" se zabývá problematikou procedurální bolesti a její možnou eliminací s konkrétním zaměřením na distrakční metodu Buzzy. Cílem je zjistit s jakým efektem Buzzy pracuje, jestli má smysl jeho použití v rámci procedurální bolesti a jaká je reakce dětí na tuto distrakční metodu. Praktická část je zpracována pomocí polostrukturovaných rozhovorů a pozorováním a uvádí efekt Buzzyho především z pohledu dětí.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis to the topic "Buzzy by the children´s eyes" deals with the issue of procedural pain and its possible elimination with a specific focus on the distractive method Buzzy. The aim is to find out what effect Buzzy works with, whether it makes sense to use it in procedural pain and what is the reaction of children to this distractive method. The practical part is processed with semi-structured interviews and observations and presents the effect of Buzzy, especially from the perspective of children.
Bakalářská práce na téma "Buzzy očima dítěte" se zabývá problematikou procedurální bolesti a její možnou eliminací s konkrétním zaměřením na distrakční metodu Buzzy. Cílem je zjistit s jakým efektem Buzzy pracuje, jestli má smysl jeho použití v rámci procedurální bolesti a jaká je reakce dětí na tuto distrakční metodu. Praktická část je zpracována pomocí polostrukturovaných rozhovorů a pozorováním a uvádí efekt Buzzyho především z pohledu dětí.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis to the topic "Buzzy by the children´s eyes" deals with the issue of procedural pain and its possible elimination with a specific focus on the distractive method Buzzy. The aim is to find out what effect Buzzy works with, whether it makes sense to use it in procedural pain and what is the reaction of children to this distractive method. The practical part is processed with semi-structured interviews and observations and presents the effect of Buzzy, especially from the perspective of children.
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace průzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace průzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
HAKL, Marek. 2019. Léčba bolesti. Mladá fronta.248 s. ISBN: 978-80-204-5272-6.
PLEVOVÁ I., SLOWIK R., KULHÁNKOVÁ J., BUCHWALDKOVÁ D., TYDLAČKOVÁ R., 2012. Hodnocení bolesti u dětí. Pediatr. Praxi [online] 13(3), 193-197 [cit. 23.5.2021]
ROKYTA, Richard, 2009. Bolest a jak s ní zacházet. Praha: Grada. 184 s. ISBN 978-247-3012-7.
RUSSEL, K., R. NICHOLSON a R. NAIDU., 2014. Reducing the pain of intramuscular. Paediatr Child Health [online]. Boston 50(2), 112-7 [cit. 17.5.2021]. ISSN: 1440-1754 DOI: 10.1111/jpc.12400
SIKOROVÁ, Lucie a Petra BARTOŠÍKOVÁ. 2019. Efekt buzzyho a distrakčních metod k tlumení intenzity bolesti při odběrech krve u dětí. Pediatr. praxi [online] 20(4) 265-268 [cit.23.5.2021]. DOI: 10.36290/ped.2019.054
Seznam doporučené literatury
HAKL, Marek. 2019. Léčba bolesti. Mladá fronta.248 s. ISBN: 978-80-204-5272-6.
PLEVOVÁ I., SLOWIK R., KULHÁNKOVÁ J., BUCHWALDKOVÁ D., TYDLAČKOVÁ R., 2012. Hodnocení bolesti u dětí. Pediatr. Praxi [online] 13(3), 193-197 [cit. 23.5.2021]
ROKYTA, Richard, 2009. Bolest a jak s ní zacházet. Praha: Grada. 184 s. ISBN 978-247-3012-7.
RUSSEL, K., R. NICHOLSON a R. NAIDU., 2014. Reducing the pain of intramuscular. Paediatr Child Health [online]. Boston 50(2), 112-7 [cit. 17.5.2021]. ISSN: 1440-1754 DOI: 10.1111/jpc.12400
SIKOROVÁ, Lucie a Petra BARTOŠÍKOVÁ. 2019. Efekt buzzyho a distrakčních metod k tlumení intenzity bolesti při odběrech krve u dětí. Pediatr. praxi [online] 20(4) 265-268 [cit.23.5.2021]. DOI: 10.36290/ped.2019.054
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student/ka úspěšně obhájil/a bakalářskou práci, odpověděl/a na doplňující otázky oponenta.