Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.
Anotace v angličtině
The work focuses on the issue of irrational purchasing behavior of passengers in rail transport. It also analyzes the factors influencing behavior, such as the relativity of the options offered, the decoy effect, the anchoring effect and the "free" word effect, and subsequent suggestions for improving the marketing policy of railway companies.
Klíčová slova
nákupní chování, iracionalita, efekt volavky, efekt cenové kotvy, efekt slova "zdarma", relativita nabízených možností
Klíčová slova v angličtině
purchasing behavior, irrationality, decoy effect, anchoring effect, "free" word effect, relativity of the options offered
Rozsah průvodní práce
80 s., 8 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na otázku iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě. Zabývá se též analýzou takových faktorů ovlivňujících chování, jako jsou relativita nabízených možností, efekt volavky, efekt cenoví kotvy a efekt slova "zdarma", a následnými návrhy na zlepšení marketingové politiky železničních společností.
Anotace v angličtině
The work focuses on the issue of irrational purchasing behavior of passengers in rail transport. It also analyzes the factors influencing behavior, such as the relativity of the options offered, the decoy effect, the anchoring effect and the "free" word effect, and subsequent suggestions for improving the marketing policy of railway companies.
Klíčová slova
nákupní chování, iracionalita, efekt volavky, efekt cenové kotvy, efekt slova "zdarma", relativita nabízených možností
Klíčová slova v angličtině
purchasing behavior, irrationality, decoy effect, anchoring effect, "free" word effect, relativity of the options offered
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teorie iracionálního chování 2. Analýza iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě 3. Návrh na využití poznatků o iracionálním chování 4. Zhodnocení návrhu na využití poznatků o iracionálním chování Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod 1. Teorie iracionálního chování 2. Analýza iracionálního nákupního chování cestujících v železniční dopravě 3. Návrh na využití poznatků o iracionálním chování 4. Zhodnocení návrhu na využití poznatků o iracionálním chování Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.