Práce zkoumá nákupní chování zákazníků autobusové společnosti Flixbus. Při zkoumání chování zákazníků využívá poznatky z behaviorální ekonomie a zasazuje je do kontextu s cílem práce.
Anotace v angličtině
The thesis examines the shopping behavior of Flixbus customers. The thesis uses behavioral economics knowledge, when examining customer behavior and connect it with the purpose of the thesis.
Práce zkoumá nákupní chování zákazníků autobusové společnosti Flixbus. Při zkoumání chování zákazníků využívá poznatky z behaviorální ekonomie a zasazuje je do kontextu s cílem práce.
Anotace v angličtině
The thesis examines the shopping behavior of Flixbus customers. The thesis uses behavioral economics knowledge, when examining customer behavior and connect it with the purpose of the thesis.
2. Vyhodnocení vlivu kognitivních heuristik na zákazníky
3. Návrhy na zlepšení společnosti Flixbus
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení iracionálního chování
2. Vyhodnocení vlivu kognitivních heuristik na zákazníky
3. Návrhy na zlepšení společnosti Flixbus
4. Zhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.