Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole je navržena produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace, která je ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Anotace v angličtině
This master's thesis examines the product marketing and communications strategy for the new model ŠKODA AUTO a.s. in the context of a deteriorating SARS-CoV-2 epidemiological situation. The first part of the thesis presents the theoretical underpinnings of the product marketing and communications strategy and the SARS-CoV-2 epidemic. The second chapter analyzes the product marketing and communications strategy within
a standard epidemiological context. The third chapter presents a new product marketing and communications strategy for the new model ŠKODA AUTO a.s. in the context of
a deteriorating epidemiological situation, which is then evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
marketingová komunikace, produkt, produktová komunikace, ŠKODA AUTO a. s., epidemie SARS-CoV-2, event
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, product, product communication, ŠKODA AUTO a.s.,
SARS-CoV-2, pandemic, event
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole je navržena produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace, která je ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Anotace v angličtině
This master's thesis examines the product marketing and communications strategy for the new model ŠKODA AUTO a.s. in the context of a deteriorating SARS-CoV-2 epidemiological situation. The first part of the thesis presents the theoretical underpinnings of the product marketing and communications strategy and the SARS-CoV-2 epidemic. The second chapter analyzes the product marketing and communications strategy within
a standard epidemiological context. The third chapter presents a new product marketing and communications strategy for the new model ŠKODA AUTO a.s. in the context of
a deteriorating epidemiological situation, which is then evaluated in the fourth chapter.
Klíčová slova
marketingová komunikace, produkt, produktová komunikace, ŠKODA AUTO a. s., epidemie SARS-CoV-2, event
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, product, product communication, ŠKODA AUTO a.s.,
SARS-CoV-2, pandemic, event
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky
2. Analýza produktové komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s.
3. Návrh produktové komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace
4. Zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení zkoumané problematiky
2. Analýza produktové komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s.
3. Návrh produktové komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace
4. Zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.