Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v oblasti náboru nových pracovníků v dopravní logistické společnosti Šmídl s.r.o. V rámci jejího zpracování je v první řadě provedena literární rešerše, zejména v oblasti marketingové komunikace a lidských zdrojů. Následně je zhotovena analýza současného stavu marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve vybrané společnosti pomocí hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření. Na základě výstupů provedené analýzy jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců. Doporučená opatření mohou sloužit vedení společnosti Šmídl s.r.o. jako podklad pro úpravu dosavadní marketingové komunikace se svými potenciálními zaměstnanci. Navržená opatření jsou zhodnocena v závěrečné čtvrté kapitole.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication in the field of recruitment of new employees in the transport logistics company Šmídl s.r.o. As part of its processing, a literary search is carried out, especially in the field of marketing communication and human resources. Subsequently, an analysis of the current state of marketing communication in the field of recruitment of new employees in the selected company is made using an in-depth interview and a questionnaire survey. Based on the results of the analysis, measures are proposed to improve marketing communication in the field of recruitment. The recommended measures can serve the management of Šmídl s.r.o. as a basis for adjusting the current marketing communication with its potential employees. The proposed measures are evaluated in the final fourth chapter.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nábor nových zaměstnanců, profesionální řidiči, logistická společnost, Šmídl s.r.o.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, recruitment of new employees, professional drivers, logistics company, Šmídl s.r.o.
Rozsah průvodní práce
70 s., 3 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v oblasti náboru nových pracovníků v dopravní logistické společnosti Šmídl s.r.o. V rámci jejího zpracování je v první řadě provedena literární rešerše, zejména v oblasti marketingové komunikace a lidských zdrojů. Následně je zhotovena analýza současného stavu marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve vybrané společnosti pomocí hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření. Na základě výstupů provedené analýzy jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců. Doporučená opatření mohou sloužit vedení společnosti Šmídl s.r.o. jako podklad pro úpravu dosavadní marketingové komunikace se svými potenciálními zaměstnanci. Navržená opatření jsou zhodnocena v závěrečné čtvrté kapitole.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the issue of marketing communication in the field of recruitment of new employees in the transport logistics company Šmídl s.r.o. As part of its processing, a literary search is carried out, especially in the field of marketing communication and human resources. Subsequently, an analysis of the current state of marketing communication in the field of recruitment of new employees in the selected company is made using an in-depth interview and a questionnaire survey. Based on the results of the analysis, measures are proposed to improve marketing communication in the field of recruitment. The recommended measures can serve the management of Šmídl s.r.o. as a basis for adjusting the current marketing communication with its potential employees. The proposed measures are evaluated in the final fourth chapter.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nábor nových zaměstnanců, profesionální řidiči, logistická společnost, Šmídl s.r.o.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, recruitment of new employees, professional drivers, logistics company, Šmídl s.r.o.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení řešené problematiky marketingové komunikace
2. Analýza současného stavu marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.
3. Návrh opatření ke zlepšení marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.
4. Zhodnocení navržených opatření
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení řešené problematiky marketingové komunikace
2. Analýza současného stavu marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.
3. Návrh opatření ke zlepšení marketingové komunikace v oblasti náboru nových zaměstnanců ve společnosti Šmídl s.r.o.
4. Zhodnocení navržených opatření
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.