Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou podporou vybrané mezinárodní spediční společnosti. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současných on-line marketingových aktivit vybrané společnosti, jejíž výsledky budou sloužit jako podklad pro návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost ve třetí kapitole, který bude ve čtvrté kapitole zhodnocen.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the online marketing support of the chosen international shipping company. The first chapter defines the researched issues theoretically. In the second chapter an analysis of the marketing activities of the company is prepared, the results of which give a basis for the design of the online marketing support for the chosen company in the third chapter. This is evaluated in the fourth chapter.
internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC
Rozsah průvodní práce
84 s., 2 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou podporou vybrané mezinárodní spediční společnosti. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika. Ve druhé kapitole je zpracována analýza současných on-line marketingových aktivit vybrané společnosti, jejíž výsledky budou sloužit jako podklad pro návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost ve třetí kapitole, který bude ve čtvrté kapitole zhodnocen.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the online marketing support of the chosen international shipping company. The first chapter defines the researched issues theoretically. In the second chapter an analysis of the marketing activities of the company is prepared, the results of which give a basis for the design of the online marketing support for the chosen company in the third chapter. This is evaluated in the fourth chapter.
internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická východiska zkoumané problematiky
Analýza současného on-line marketingu vybrané společnosti
Návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost
Zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická východiska zkoumané problematiky
Analýza současného on-line marketingu vybrané společnosti
Návrh on-line marketingové podpory pro vybranou společnost
Zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.