Diplomová práce se zabývá personálním marketingem RADOM, s.r.o. V rámci první kapitoly je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje, problematika personálního marketingu a tvorba značky zaměstnavatele. Ve druhé kapitole je zpracována analýza personálního marketingu společnosti vůči potenciálním zaměstnancům a také analýza konkurence mezi zaměstnavateli v daném regionu. Na základě výsledků analýzy jsou ve třetí kapitole navržena opatření ke zlepšení personálního marketingu RADOM, s.r.o., která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the HR marketing of RADOM, s.r.o. The first chapter defines the theoretical definition of marketing communication and its tools, the issue of HR marketing and the creation of the employer's brand. In the second chapter, the analysis of the company's HR marketing towards potential employees and also the analysis of the competition between employers in the region is elaborated. Based on the results of the analysis, measures to improve the HR marketing of RADOM, s.r.o. are proposed in the third chapter and evaluated in the fourth chapter.
HR marketing, marketing communication, Human Resources, HR management, employer branding
Rozsah průvodní práce
78 s., 35 s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá personálním marketingem RADOM, s.r.o. V rámci první kapitoly je teoreticky vymezena marketingová komunikace a její nástroje, problematika personálního marketingu a tvorba značky zaměstnavatele. Ve druhé kapitole je zpracována analýza personálního marketingu společnosti vůči potenciálním zaměstnancům a také analýza konkurence mezi zaměstnavateli v daném regionu. Na základě výsledků analýzy jsou ve třetí kapitole navržena opatření ke zlepšení personálního marketingu RADOM, s.r.o., která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the HR marketing of RADOM, s.r.o. The first chapter defines the theoretical definition of marketing communication and its tools, the issue of HR marketing and the creation of the employer's brand. In the second chapter, the analysis of the company's HR marketing towards potential employees and also the analysis of the competition between employers in the region is elaborated. Based on the results of the analysis, measures to improve the HR marketing of RADOM, s.r.o. are proposed in the third chapter and evaluated in the fourth chapter.
HR marketing, marketing communication, Human Resources, HR management, employer branding
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretické vymezení zkoumané problematiky
Analýza personálního marketingu RADOM, s.r.o.
Návrh opatření ke zlepšení personálního marketingu
Zhodnocení navrhovaných opatření
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretické vymezení zkoumané problematiky
Analýza personálního marketingu RADOM, s.r.o.
Návrh opatření ke zlepšení personálního marketingu
Zhodnocení navrhovaných opatření
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.